تمرین ملی پوشان والیبال ساحلی


تمرین ملی پوشان والیبال ساحلی

ملی پوشان والیبال ساحلی پس از چند ماه محدودیت‌های کرونایی با رعایت مقررات بهداشتی تمرین‌های خود را در ساحل بندرعباس ادامه می‌دهند.

تمرین ملی پوشان والیبال ساحلیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ ساحل خلیج فارس، مکان مناسبی برای علاقمندان به بازی‌های والیبال ساحلی است.

هرمزگان اواخر سال گذشته میزبان تور سه ستاره والیبال ساحلی جهان بود که به دلیل شیوع ویروس کوئید ۱۹ این رقابت‌ها لغو شد در عین حال ۴ تن از اعضای تیم ملی والیبال ساحلی ساکن بندرعباس بعد از ۴ ماه تمرین‌های خود را با رعایت مقررات بهداشتی در ساحل این شهر آغاز کرده اند.
رسول خواجه عضو تیم ملی والیبال ساحلی در این زمینه می‌گوید: با شرایطی که پیش آمد ۲ ماه خانه نشین شدم و بطور کامل از تمرین‌ها دور شدم، این شرایط به آمادگی جسمی و روحی ما آسیب می‌زد تا اینکه تصمیم گرفتیم به تدریج با رعایت فاصله اجتماعی و مقررات بهداشتی تمرین‌ها را به صورت نیمه حرفه‌ای شروع کنیم.
سامان بهبودی عضو دیگر تیم ملی والیبال ساحلی می‌گوید: هرمزگان به سبب بهره مندی از ساحل، همیشه ۲ یا ۳ تیم برای مسابقات کشوری و جهانی اعزم می‌کرده که امیدواریم این رویه دوام داشته باشد و مقطعی نباشد.

به گفته رضا نقیبی عضو تیم ملی والیبال ساحلی، هرمزگان ۴ دوره است بطور مرتب در رده نوجوانان، جوانان و کمتر از ۲۱ سال قهرمان کشور شده است.
ملی پوشان والیبال ساحلی با تمرین‌های گروهی خود به دنبال افتخارات بیشتری هستند.
عبدالحسن خاکی زاده عضو تیم ملی والیبال ساحلی می‌گوید: با وجود شرایط کرونایی باید تمرین کنیم که بتوانیم در مصاف با حریفان خود کم نیاوریم و از مسابقات جهانی و آسیایی با مقام قهرمانی برگردیم.
به گفته رسول خواجه عضو تیم ملی والیبال ساحلی، با حمایت رئیس هیئت والیبال استان هرمزگان شرایط بروز و ظهور استعداد‌های این رشته برای جوانان مهیا شده تا آنان بتوانند در تور‌های جهانی شرکت کنند و توانمندی و مهارت خود را نشان دهند و امیدواریم با استعدادی که در جنوب کشور هست و برنامه ریزی هیئت والیبال استان و فدراسیون والیبال شاهد شکوفایی استعداد‌های والیبال در جنوب کشور باشیم.
گزارش مسلم کریمی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی