تکمیل بخش مراقبت‌های ویژه بیماران کرونایی در بیرجند


تکمیل بخش مراقبت‌های ویژه بیماران کرونایی در بیرجند

رئیس مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: اڪنون با افزایش مـوارد بیـماری و تکمیل ظرفـیت تخـت‌های بیمارستان ولیعصر(عج)، در تلاش برای بازگشایـی آی سی یو دیگـری بـرای بیـماران کرونایی هستیم.

مسعود ضیائی، امروز چهارشنبه 4 تیر اظهار کرد: امیدوار بودیم با آغاز فصل تابستان شاهد فروکش شدن بیماری کرونا باشیم، اما با بازگشایی خیلی از مراکز و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، هم اکنون ما شاهد برگشت این ویروس فرصت طلب با شدت بیشتر از نظر واگیری و افزایش مبتلایان هستیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، وی افزود: در مدت یک ماه و نیم گذشته تنها یک بیمار مزمن در بخش آی سی یو بیمارستان ولیعصر(عج) داشتیم و اڪنون با افزایش مـوارد بیـماری و تکمیل ظرفـیت تخـت‌های آن، در تلاش برای بازگشایـی آی سی یو دیگـری بـرای بیـماران کرونایی هستیم.

رئیس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با اشاره به اضافه شدن یک بخش به بخش‌های عفونی به دلیل تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان، یادآور شد: افزایش کار و خستگی همکاران به دلیل افزایش بار بیماری، منجر به کم شدن دقت همکاران برای مراقبت از خود شده که این باعث مریضی پرسنل و کاهش کارایی مجموعه می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل