رستوران سنتی باربد تهران


رستوران سنتی باربد تهران ،رستورانی با معماری سنتی در حوالی میدان ونک می باشد. بی شک گذر همه ساکنین تهران بارها و بارها به میدان ونک میخورد، و احتمالا برایتان پیش آمده است که به دنبال کافه یا رستورانی در ونک بگردید، سفره خانه باربد را به خاطر بسپارید و لذت لحظاتی آرامش بخش و […]

رستوران سنتی باربد تهران ،رستورانی با معماری سنتی در حوالی میدان ونک می باشد. بی شک گذر همه ساکنین تهران بارها و بارها به میدان ونک میخورد، و احتمالا برایتان پیش آمده است که به دنبال کافه یا رستورانی در ونک بگردید، سفره خانه باربد را به خاطر بسپارید و لذت لحظاتی آرامش بخش و چای دبش را از خودتان دریغ نکنید.

رستوران سنتی باربد تهران

رستوران سنتی باربد تهران

طعم اصیل غذاهای ایرانی، دکوراسیون و طراحی سنتی و موسیقی با سازهای ایرانی را در کنار هم می‌توانید در رستوران باربد تجربه کنید. این رستوران با دو طبقه مجزا و فضایی بزرگ مناسب مهمانی‌های خانوادگی، دورهمی‌های دوستانه و قرارهای کاری است.این رستوران در دو طبقه مجزا با معماری سنتی ایرانی، ظهر و شب آماده پذیرائی از میهمانان محترم است. سالن طبقه پایین با ظرفیت ۱۳۰ نفر، شب ها با اجرای موسیقی اصیل ایرانی از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۴ با رزرو قبلی آماده پذیرائی است. به تازگی در این مجموعه سالنی تحت عنوان تالار آئینه با ظرفیت ۷۰ نفر، جهت ارائه سرویس ویژه قلیان افتتاح گردیده است.

رستوران سنتی باربد تهران

رستوران سنتی باربد تهران

طراحی این رستوران به نوعی است که از همه‌ی سالن به راحتی می توان جایگاه هنرمندان را در زمان اجرای موسیقی زنده دید.در تالار آئینه رستوران باربد امکان استفاده از سرویس قلیان با انواع نوشیدنی‌ها، چای و دمنوش برای علاقه‌مندان فراهم شده است. در منوی این رستوران انواع کباب‌های ایرانی، زرشک پلو با مرغ، باقالی پلو و سایر غذاها ایرانی وجود دارد. همه این غذاها از مواد مرغوب و تازه و با بالاترین کیفیت تهیه می‌شوند. موسیقی زنده هر شب از ساعت ۸ تا ۱۲ شب اجرا می‌شود.
ازنظر قیمت این رستوران در رده متوسط رستوران های تهران با موسیقی زنده است اما در نظر داشته باشید که برای رفتن به این رستوران باید مبلغی را به عنوان ورودی بپردازید که این هزینه شامل موسیقی زنده، چای به همراه نبات و خرما، میوه و اوردو است.

رستوران سنتی باربد تهران

رستوران سنتی باربد تهران

نحوه دسترسی به رستوران سنتی باربد تهران

آدرس: تهران، ونک، خیابان سئول، بالاتر از میدان شیخ بهائی، پلاک ۵۷

رستوران سنتی باربد تهران

رستوران سنتی باربد تهران
رستوران سنتی باربد تهرانرستوران سنتی باربد تهران
رستوران سنتی باربد تهرانرستوران سنتی باربد تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس