مدیران باید خدمات دولت را به مردم بازگو کنند


مدیران باید خدمات دولت را به مردم بازگو کنند

قزوین-ایرنا-استاندار قزوین با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با وجود ارایه خدمات فراوان مظلوم واقع شده است، گفت: مدیران اجرایی باید خدمات دولت را به مردم بازگو و تشریح کنند.

هدایت الله جمالی پور بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از مناطق بیابانی بویین زهرا که عملیات بیابان‌زدایی در آنها انجام شده است،افزود: برخی فعالیت ها و خدمات دولت با وجود کاهش درآمدهای نفتی کشور نسبت به دوره های گذشته چند برابر بوده است اما اطلاع رسانی مناسبی در خصوص آنها به مردم انجام نشده است.

استاندار قزوین گفت: در همین حوزه بیابان‌زدایی بیشترین خدمات انجام شده در استان قزوین مربوط به دولت یازدهم و دوازدهم بوده است.

وی اظهار داشت: خدمات دولت در بخش مسکن و درمان و بسیاری دیگر از حوزه ها نیز چشم گیر و بیشتر از دوره های قبل بوده که این خدمات باید برای مردم بازگو و بیان شود.

جمالی پور در ادامه تاکید کرد: باید با اصلاح روش های بهره برداری از منابع آب و خاک از گسترش اراضی بیابانی جلوگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح مصرف آب و رعایت الگوی کشت نقش مهمی در مهار بیابان دارد که باید مورد توجه جدی کشاورزان و جامعه محلی قرار بگیرد.

استاتدار قزوین در جریان سفر به بویین زهرا از چند واحد کشاورزی و تعاونی این شهرستان بازدید و در جریان مسایل مشکلات آنها قرار گرفت.

بویین زهرا به مرکزیت شهری به همین نام در جنوب شرقی استان قزوین قرار دارد.

استان قزوین دارای ۲۹ هزار هکتار اراضی بیابانی است که ۱۸ هزار هکتار آن در بویین زهرا قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی