دختران تالشی برگزیده جشنواره سراسری نیاش تجلیل شدند


دختران تالشی برگزیده جشنواره سراسری نیاش تجلیل شدند

آستارا - ایرنا - مسئولان تالش از سه دختر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان که در ششمین جشنواره سراسری نیایش برگزیده شده‌ بودند، به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر تجلیل کردند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش روز چهارشنبه در آئین تجلیل از برگزیدگان جشنواره نیایش در فرمانداری این شهرستان گفت: ششمین جشنواره کشوری نیایش در سال گذشته با شرکت هشت هزار نفر از سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار شده بود و ۴۰ نفر از استان گیلان در آن شرکت کرده بودند.

شهلا ابراهیمی ادامه داد: پنج شرکت کننده از گیلان جزو برگزیدگان این جشنواره معرفی شده بودند و گلسا زینالی و پرنیان قربانی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش در بخش کتاب سازی و هلیا میرزاخانیان از کانون پرورش فکری بخش اسالم این شهرستان در بخش متن ادبی، در میان آن پنج نفر هستند.

وی افزود: آئین تجلیل نفرات برتر جشنواره نیایش به علت شیوع بیماری کرونا برگزار نشده بود و امروز به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شد و تجلیل فرماندار تالش از دختران صاحب مقام جشنواره نیایش و مربیان آنها، برای تقویت انگیزه فعالیت های علمی، فرهنگی و هنری آنها بسیار مفید است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش اظهار کرد: در این شهرستان ۲ کانون با ۱۸ هزار جلد کتاب و بیش از سه هزار و ۲۰۰ عضو فعالیت می کنند و مسیر فعالیت کانون ها پرورش خلاقیت و فعالیت های کتاب محور است.

بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، باعث لغو بسیاری از همایش ها و برنامه های جمعی شده است و خیلی از اجتماعات، به تدریج و با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی می شود.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن