کافه اُفست تهران


کافه اُفست تهران از کافه های خوب و پرطرفدار تهران به ویژه خیابان ولیعصر است.از ویژگی های خوب کافه اُفست، مخصوصا در تابستان و روزهای گرم سال، وجود مه پاش در حیاط آن است که همین موضوع لذت نشستن در حیاط کافه را دوچندان می کند.ویژگی بعدی این کافه که آن را متمایز کرده است، […]

کافه اُفست تهران از کافه های خوب و پرطرفدار تهران به ویژه خیابان ولیعصر است.از ویژگی های خوب کافه اُفست، مخصوصا در تابستان و روزهای گرم سال، وجود مه پاش در حیاط آن است که همین موضوع لذت نشستن در حیاط کافه را دوچندان می کند.ویژگی بعدی این کافه که آن را متمایز کرده است، سرویس دهی بسیار خوب و قهوه های معروف آن است.

کافه اُفست تهران

کافه اُفست تهران

موسس این کافه مهندس کامیابی هستند که از خانواده فرهنگی صنعت چاپ می باشند که دلیل نام افست نمایانگر نسل سوم چاپ بعد از چاپ سنگی و چاپ حروف سربی است.این کافه در خانه ای قدیمی و براصلی خیابان انقلاب بنا شده شده که دیدن آن خالی از لطف نیست.کافه افست دارای چند فضای مجزای سالن و فضای باز و تماشاخانه در مرکز شهر و بین تالار وحدت و تئاتر شهر از ۱۱دی شروع به کار کرده است .

کافه اُفست تهران

کافه اُفست تهران

کافه افست یک کافه دنج و مناسب قرارهای دو نفره و دوستانه ی شما می باشد. این کافه با رنگی سفید طراحی شده است و موسیقی ملایم در کافه در حال پخش شدن است. در این کافه رنگ و بوی چاپ و اهالی فرهنگ به مشام می‌خورد. اگر شما و کسی که دوستش دارید به این مکان، که نقطه تلاقی صعنت چاپ و فرهنگ با مردم است، بروید. مطمئناً از انتخاب کافه خود پشیمان نمی‌شوید.

کافه اُفست تهران

کافه اُفست تهران

نحوه دسترسی به کافه اُفست

آدرس ۱ : تهران خیابان انقلاب، بین چهار راه ولی عصر و چهار راه کالج، جنب بته جقه، پلاک ۹۷۴
آدرس ۲ : تهران ضلع جنوب خیابان انقلاب -بعد از چهارراه ولی عصر پلاک ۹۷۴

کافه اُفست تهران

کافه اُفست تهران
کافه اُفست تهرانکافه اُفست تهران
کافه اُفست تهرانکافه اُفست تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معجزه 3 روغن طبیعی برای رشد مو