مسوولان موانع اشتغال فرزندان ایثارگران را برطرف کنند


مسوولان موانع اشتغال فرزندان ایثارگران را برطرف کنند

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: مسوولان در شهرستان‌های استان برای رفع مشکل و موانع اشتغال فرزندان ایثارگران از ظرفیت‌های مختلف ادارات و نهادهای خصوصی و دولتی استفاده کنند.

عطا ناوکی روز چهارشنبه در نشستی با فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسوولان بندرخمیر، خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان را صاحبان واقعی نظام اسلامی دانست و افزود: آنها شایسته خدمات رسانی خالصانه و ویژه هستند و باید با توکل به خدای متعال در این راستا تلاش کنیم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات عمده امروز جامعه ایثارگری مربوط به بیکاری است، لذا برای حل مشکلات و رفاه ایثارگران وبرطرف کردن موانع اشتغال فرزندان آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد و این را یکی از افتخارات دوران خدمت خود می‌دانم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان ادامه داد: فرمانداران در هر شهرستانی رییس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند، لذا با فعال بودن این شورا می‌توان از همکاری و مشارکت سایر مسوولان بهره‌مند شد.

ناوکی عنوان کرد: تمامی متولیان فرهنگی برای انتشار بهتر فرهنگ ایثار و شهادت، نیازمند روحیه انقلابی هستند و فرهنگ سازی در این حوزه می‌تواند بستر مناسبی برای ثبات هویت مردم و نظام اسلامی باشد.

فرهنگ تجلیل از خانواده شهدا به معنای واقعی تقویت شود

مسوولان موانع اشتغال فرزندان ایثارگران را برطرف کنند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان اضافه کرد: شهدا عزت و استقلال میهن را با خون خود خریدند، به یقین این موضوع یک واقعیت روشن است که تاریخ و انسان‌های مومن نیز بر آن گواهی می‌دهند.

ناوکی افزود: برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت که نماد قدرت و عزت انقلاب اسلامی است، باید با استفاده از تمام ظرفیت های فرهنگی و مذهبی موجود، تلاش مضاعف کرد.

وی ابرازداشت: همه ملت در هر جایگاهی که هستند مدیون ایثار و مقاومت شهیدان هستند، لذا فرهنگ قدردانی و تجلیل از صبر و ایثار خانواده شهدا باید به معنای واقعی در جامعه تقویت شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در سفر به خمیر با خانواده شهیدان حسین و علی اکبر لشتغانی پور دیدار و گفت و گو کرد.

ناوکی در این دیدار دعای خیر والدین شهدا را موجب انگیزه و پیشرفت مدیران برای کار و خدمت به مردم دانست و اظهارداشت: منزلت، ارزش و عظمت ایثارگران را باید در فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری استنباط و درک کرد و نظام جمهوری اسلامی با نام و مقام شامخ شهدا و ایثارگران ماندگار خواهد بود.

شهید حسین لشتغانی پور ۲ تیر ۱۳۳۹، در شهرستان خمیر به نیا آمد و ۲۲ تیر ۱۳۶۱، بر اثر اصابت ترکش در شلمچه شربت شهادت نوشید.

برادرش شهید علی اکبر لشتغانی پور نیز ۱۵ دی ۱۳۵۸ در بندر لنگه مورد سوقصد گروه های ضدانقلاب قرار گرفت و بر اثر اصابت گلوله شهید شد.

شهرستان بندرخمیر ۵۶ هزار و ۱۴۸ نفر جمعیت دارد و در ۱۷۵ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟