همسر هدیه تهرانی در هم گناه تولدش را تبریک گفت + عکس


همسر هدیه تهرانی در  هم گناه  تولدش را تبریک گفت + عکس

رکنا: محسن کیایی تولد هدیه تهرانی را تبریک گفت.

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، محسن کیایی بازیگر جوان کشورمان با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود تولد هدیه تهرانی بازیگر مطرح ایرانی را تبریک گفت و نوشت: " آدم حسابی ،سوپراستار، همکار درجه یک، رفیق با مرام، چقدر خوب که داریمت، من از بچگی طرفدارت بودم،تولدت مبارک همه ما"

هدیه تهرانی در ۴ تیر ۱۳۵۱ در تهران ایران متولد شد. اولین بار او برای بازی در فیلم روز واقعه انتخاب شد، اما بعدها لادن مستوفی جای او را گرفت. کیانوش عیاری هم او را برای بازی در بودن یا نبودن انتخاب کرد که بعدها عسل بدیعی به جای او برگزیده شد.

اما سرانجام مسعود کیمیایی او را برای فیلم سلطان انتخاب کرد و هدیه تهرانی وارد سینمای حرفه‌ای شد. بازی‌های راحت و روان او در فیلم‌های غریبانه و به خصوص شوکران تحسین منتقدان را برانگیخت.

همسر هدیه تهرانی در "هم گناه" تولدش را تبریک گفت + عکس

دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر

یکی از بهترین نقش آفرینی‌اش که منجر به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و تندیس زرین جشن خانهٔ سینما شد و تحسین نویسندگان و منتقدان را در پی داشت، بازی بیاد ماندنی او در چهارشنبه سوری بود. مجله همشهری جوان، بعد از مهناز افشار وی را به عنوان دومین بازیگر زن پول‌ساز دهه هشتاد خورشیدی انتخاب کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل