(تصاویر) بازگشایی سالن‌های بدنسازی زنان و مردان در عربستان


(تصاویر) بازگشایی سالن‌های بدنسازی زنان و مردان در عربستان

اعلامیه وزارت ورزش عربستان مبنی بر بازگشایی دوباره سالن ها و مراکز ورزشی مربیان و مسئولان سالن های ورزشی و ورزشکاران را خوشحال کرده است.

همزمان با برداشته شدن محدودیت های آمد و شد در عربستان باشگاه های ورزشی نیز بازگشایی شده و کار خود را از سر گرفتند.

به گزارش فرارو، از روز گذشته زنان و مردان ورزشکار عربستانی با رفتن به سالن های بدنسازی تمرین کردند.

اعلامیه وزارت ورزش عربستان مبنی بر بازگشایی دوباره سالن ها و مراکز ورزشی مربیان و مسئولان سالن های ورزشی و ورزشکاران را خوشحال کرده است.

ولید البلوشی یکی یک ورزشکار اهل جده نگران پروتکل های پیشگیرانه است. او می گوید حفظ تناسب اندام بسیار دشوار است به خصوص در دو یا سه هفته گذشته من واقعا تناسب اندام خود را از دست دادم.

مربیان و مسئولان سالن های بدنسازی در تلاش هستند تا با رعایت اقدامات بهداشتی از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنند.

می خلیف یکی از مربیان بدنسازی نیز گفت: خیلی هیجان زده ام اما کمی مضطرب. چهار ماه در خانه ماندیم و اکنون همه چیز ناگهان در حال باز شدن است. او می گوید: برای من که همیشه تنهایی کار می کنم ماندن در خانه راحت تر بود زیرا می توانستم هر وقت دلم می خواست کار کنم و دیگر به رفت و آمد نیازی نبود.

نجیه فضل یک مربی بدنسازی در جده نیز می گوید: تنها چیزی که او هنگام شنیدن خبر احساس کرده آرامش بوده است. زیرا قرنطینه او را مجبور کرده که تمرین روزمره خود را رها کند.

وی افزود: از زمان شیوع کرونا تمرین نکرده ام. این طولانی ترین دوره زندگی حرفه ای من بوده که بدون کار کردن پشت سر گذاشته ام. رشته ما به ما نیاز دارد تا کار کنیم و با ورزشکاران در ارتباط باشیم.

عربستان سعودی در ماه مارس برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات سختگیرانه ای را آغاز کرد. مانند ممنوعیت 24 ساعته سفرهای شهری و بین شهری و مردم فقط برای خریدهای ضروری و یا مشکلات پزشکی مجاز به بیرون آمدن از خانه بودند.

این کشور که 167 هزار ابتلا به کووید19 و مرگ 1387نفر را اعلام کرده بود در ماه می شروع به برداشتن تدریجی محدودیت ها و از سرگیری فعالیت های تجاری کرد.

با این حال هنوز برخی از محدودیت ها مانند اجتماع بالای 50 نفر برداشته نشده و مرزهای این کشور برای سفرهای بین المللی است و مراسم حج عمره همچنان به حالت تعلیق درآمده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح