ضرورت پیاده سازی عدالت و انصاف واقعی در کشور


ضرورت پیاده سازی عدالت و انصاف واقعی در کشور

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با حضور در دادگستری کل استان، هفته قوه قضاییه را به مدیران و کارکنان دستگاه قضایی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از تبریز، دکتر مسعود پزشکیان با تاکید بر ضرورت همکاری مجلس، قوه قضاییه و دستگاه های اجرایی و همچنین اهمیت برخورد با مجرمان و متخلفان در راستای مبارزه با فساد و سامان دادن به مشکلات، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم توسط این قوه عدالت و انصاف واقعی را در جامعه پیاده کنیم.

وی افزود: انشاالله با عملکرد مناسب این قوه بتوانیم وضعیت کشور را از قلدری نجات دهیم.

همچنین پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی در این دیدار، گفت: بعد از انتصاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه، شاهد تحول بسیار اساسی در حوزه مبارزه با فساد در ابعاد مختلف هستیم.

وی با تأکید بر اهمیت برخورد قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی و مجرمان و متخلفان در بخش‌های مختلف، اظهار داشت: رویکرد فعلی قوه قضائیه، موجب آرامش روحی و روانی مردم شده و اقشار مختلف مردم از اهتمام جدی مسئولان این قوه برای اجرای انصاف و عدالت در جامعه حمایت می‌کنند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با قدردانی از تعامل و همکاری نمایندگان مجلس و مدیریت اجرایی استان با دستگاه قضایی، گفت: قوه قضائیه متعلق به آحاد ملت ایران است.

موسی خلیل اللهی با اشاره به حفظ احترام و آبروی افراد در دادرسی‌ها، تأکید کرد: حفظ کرامت انسان‌ها حتی افراد متهم و مجرم در رسیدگی به پرونده‌های قضایی در اولویت است.

گفتنی است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، مدیران کل سیاسی و انتخابات و امنیتی و انتظامی استانداری و نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار حضور داشتند.

۴۶

کد خبر 1403138

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور