کوچه امیدی تهران


کوچه امیدی تهران در دل بافت فرسوده‌ی محله‌ی استاد معین با گل و گلدان‌های رنگی تزیین شده است. دیوار خونه‌های این کوچه‌ی باریک تماما به رنگ سفید و روی دیوار، گلدان‌های رنگی‌رنگی نصب شده که نمای بسیار زیبایی به‌وجود آورده است.ماجرای کوچه امید از آن جا شروع می شود که گروهی چندین طرح در مورد […]

کوچه امیدی تهران در دل بافت فرسوده‌ی محله‌ی استاد معین با گل و گلدان‌های رنگی تزیین شده است. دیوار خونه‌های این کوچه‌ی باریک تماما به رنگ سفید و روی دیوار، گلدان‌های رنگی‌رنگی نصب شده که نمای بسیار زیبایی به‌وجود آورده است.ماجرای کوچه امید از آن جا شروع می شود که گروهی چندین طرح در مورد روز بدون خودرو، به شهردار منطقه انتقال می دهند و بعد از جلسات و صحبت ها، تصمیم گرفته می شود تا کاری در مورد بافت فرسوده محله، صورت بگیرد.

کوچه امیدی تهران

کوچه امیدی تهران

و در نهایت ایده ی گل کاری و رنگ کردن مطرح می شود و کوچه ی رنگی امید به وجود می آید.قبل از شروع و انجام کار با ساکنین و همسایه ها در مورد این طرح صحبت شده و آنان نیز از این ایده ی رنگ کردن و گل کاری کوچه استقبال می کنند.تا تمام شدن این طرح، گروه نظارت، کامل بر روی کار نظارت داشته و هزینه ی اجرا تماما به عهده ی شهرداری منطقه بوده است.

هدف این گروه این بوده است که این طرح برای عید و هفته ی درخت کاری انجام شود و اگر مردم استقبال خوبی داشتند، در کوچه های دیگر نیز اجرا شود.
شما میتونید به سادگی با یک نصفه روز وقت گذاشتن و به این مکان زیبا برید و عکس های جالب و رنگارنگ زیادی بگیرید .این کوچه مکان مناسبی برای قدم زدن های دو نفره و چند نفره ی دوستانه می باشد.

کوچه امیدی تهران

کوچه امیدی تهران

نحوه دسترسی به کوچه امیدی

آدرس : استاد معین خیابان دستغیب کوچه ی امیدی ( میر اولیایی) هستش

کوچه امیدی تهران

کوچه امیدی تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر