خیران 150 میلیارد تومان به بهداشت و درمان استان اردبیل کمک کردند


خیران 150 میلیارد تومان به بهداشت و درمان استان اردبیل کمک کردند

اردبیل - ایرنا- مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اردبیل گفت: خیران حوزه سلامت تاکنون 150 میلیارد تومان به بخش بهداشت و درمان این استان کمک کرده‌اند.

محمدرضا فلسفی روز پنجشنبه در جلسه تاسیس موسسه خیریه سلامت بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل افزود: این مبلغ برای خرید تجهیزات پزشکی، اهدای زمین، ساخت مراکز بهداشتی و درمانی و احداث بیمارستان هزینه شده است.

وی بیان کرد: در چند ماه گذشته و پس از شیوع کرونا بیش از ۲۵ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در قالب خرید لوازم و تجهیزات کمک شده است.

او با اشاره بر اینکه تامین منابع مالی بخش بهداشت و درمان استان به لحاظ ابعاد گسترده آن همواره با چالش‌هایی روبرو است، گفت: ورود افراد خیر در این حوزه می‌تواند کمک شایان توجهی به توسعه سیستم سلامت استان باشد.

دکتر شهرام حبیب‌زاده ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل هم ضمن تقدیر از فعالیت‌های خیران سلامت در عرصه بهداشت و درمان استان گفت: از آنجایی که این دانشگاه در خط مقدم مبارزه با بیماری‌ها، بهبود شرایط بهداشتی، تربیت دانشجو و متخصص، تامین تجهیزات پزشکی و اقدامات متعدد دیگر بهداشتی درمانی و آموزشی قرار دارد همیشه در تکاپوی تامین منابع مالی هست و در این مسیر خیران سلامت می‌توانند بستر توسعه حوزه سلامت استان را سرعت بخشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند