اردبیل از استان‌های امن کشور است


اردبیل از استان‌های امن کشور است

اردبیل - ایرنا - رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در سایه همکاری ، اتحاد، همدلی و هماهنگی‌های موجود بین مراجع قضایی و انتظامی وضعیت این استان در حالت مطلوب قرار داشته و اردبیل از نظر برقراری امنیت از استان‌های امن کشور بشمار می‌آید.

به گزارش ایرنا ، ناصر عتباتی روز پنجشنبه در دیدار با فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهارداشت: تامین امنیت، آرامش و آسایش مردم، احقاق حق و عدالت از خواسته‌های به حق مردم است و وظیفه ماست تا این امر را به نحو احسن با کار و تلاش جهادگونه به نحو مطلوب انجام دهیم.

او افزود: وجود هرگونه شرارت و ناامنی در جامعه حتی در مقیاس کوچک و کم به هیچ وجه قابل قبول نیست و با افراد خاطی در حوزه‌های امنیتی به شدت برخورد می‌شود.

وی بر لزوم ورود جدی، قاطعانه، سریع و بموقع نیروی انتظامی در مقابله با شرارت، نزاع جمعی و هرگونه مظاهر ناامنی در جامعه تاکید کرد.

او همچنین با اشاره به وظایف ذاتی مجموعه قضایی و انتظامی گفت: این ۲ مجموعه به عنوان ۲ بازوی محکم و مکمل همدیگر نقشی بسیار قوی و ارزنده‌ای در برقرای نظم و امنیت و حل بسیاری از مشکلات در جامعه دارند.

سردار هوشنگ حسینی ، فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز در این دیدار با تبریک هفته قوه قضاییه از شجاعت و اقتدار دستگاه قضایی استان در احقاق حق، دفاع از حقوق عامه و مبارزه با فساد قدردانی کرد.

وی همچنین حمایت‌های قضایی از اقدامات قانونی نیروی انتظامی در انجام ماموریت‌های خود در برخورد و کشف جرم و نیز برقراری نظم و امنیت در جامعه را موجب دلگرمی و

پشتوانه‌ای محکم در انجام رسالت‌های نیروی انتظامی ذکر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان