اژه ای: تلاش کنیم مردم فریب حرف‌هاى دوگانه دشمنان را نخورند


اژه ای: تلاش کنیم مردم فریب حرف‌هاى دوگانه دشمنان را نخورند

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به بصیرت مردم ایران در مقابل حیله‌هاى دشمن، گفت: باید تلاش کرد تا مردم با تبلیغات سوء دشمنان، فریب حرف‌هاى دوگانه آنها را نخورند؛ امروز در خود آمریکا ببینید که چه بر سر مردم خودشان مى‌آید.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام والمسلمین محسنى اژه‌اى معاون اول قوه قضائیه در حاشیه مراسم اداى احترام به مقام شامخ شهداى هفت تیر در جمع خبرنگاران عنوان کرد: دشمنان از اول انقلاب تاکنون بیشترین ظلم را به مردم عزیز ما کرده‌اند و بسیارى از ترورهایى که از اول انقلاب تاکنون انجام شده به پشتوانه استکبار بوده است.

وى اظهار کرد: امروز نیز در رأس همه قدرتمندان مستکبر، آمریکاست که بدترین ظلم‌ها را به بشر و حتى به کشور و مردم خود مى‌کند؛ متاسفانه اینها با بهانه دفاع از حقوق بشر علیه ایران قطعنامه صادر مى‌کنند و علیه ایران تبلیغات مى‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌اى با اشاره به بصیرت مردم ایران در مقابل حیله‌هاى دشمن، گفت: باید تلاش کرد تا مردم با تبلیغات سوء دشمنان فریب حرف‌هاى دوگانه آنها را نخورند؛ امروز در خود آمریکا ببینید که چه بر سر مردم خودشان مى‌آید.

وى افزود: ما دو نوع ترور از اول انقلاب تاکنون داریم که بخشی کاملا هدفمند و حساب شده بود و برخى از دانشمندان هسته‌اى ما را ترور کردند تا جمهورى اسلامى ایران از نظر علمى قوى نشود و از طرفی برخى از افراد متنفذ اجتماعى را از بین بردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنى اژه‌اى با بیان اینکه شهید اصفهانى و شهید دستغیب سد راه دشمنان براى بسیج کردن مردم و علم افزایى و ایمان‌افزایى مردم بوده‌اند، گفت: بر همین اساس شهید بهشتى و شهید قاسم سلیمانى و شهداى دیگر را به شهادت می‌رسانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...