با حضور رئیس کمیته امداد انجام شد؛ کلنگ زنی احداث 500 واحد مسکونی در خراسان‌شمالی


با حضور رئیس کمیته امداد انجام شد؛
کلنگ زنی احداث 500 واحد مسکونی در خراسان‌شمالی

کلنگ احداث 500 واحد مسکونی برای محرومان با حضور رئیس کمیته امداد کشور زده شد.

‍مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد کشور امروز پنجم تیرماه در آیین کلنگ زنی ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان دراین استان اظهار کرد: از تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی فوق، ۱۵۰ واحد آن برای شهرستان مانه و سملقان خواهد بود که امیدواریم تا پایان سال با حمایت های قاطع استاندار خراسان شمالی عملیاتی و اجرایی شود.
وی ادامه داد: ۱۰۰ درصد منازل خسارت دیده از سیل سال گذشته در خراسان شمالی تعمیر و ۹۵ درصد منازل احداثی به اتمام رسیده است.
بختیاری یادآورشد: در خراسان شمالی به دلیل وحدت و هماهنگی و وجود زمینه های اشتغالزا در بین جوانان،سقف ایجاد اشتغال را به پنج هزار نفر با ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه افزایش داده ایم.
بختیاری خاطرنشان کرد: از کار آفرینانی که در خراسان شمالی به ایجاد اشتغال بپردازند مشروط بر اینکه از مددجویان کمیته امداد استفاده کنند به ازای هر ۱۰ مددجو تسهیلات قرض الحسنه ۵۰۰ میلیون تومانی به آنان تعلق خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: وحدت و هماهنگی که در خراسان شمالی دیدم در کمتر استانی مشاهده کرده ام.
محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالی نیز در این آیین اظهار کرد: امروز شاهد نگاه بلند رئیس کمیته امداد کشور به بحث محرومیت زدایی هستیم.
شجاعی افزود: تصمیمات اتخاذ شده در سفر دو روزه رئیس کمیته امداد کشور به خراسان شمالی موجب می شود تا در توسعه آینده این استان تاثیر گذار باشد.
وی ادامه داد: با هم افزایی و مشارکت ، وظیفه خود را نسبت به مردم در زمینه های مختلف از جمله در حیطه شرح وظایف کمیته امداد انجام خواهیم داد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت