پس از سیامند رحمان پرچم ایران بر دوش من است


پس از سیامند رحمان پرچم ایران بر دوش من است

ملی پوش پاراوزنه‌ برداری گفت: بعد از اتفاق تلخی که برای سیامند رحمان رخ داد، حالا پرچم ایران روی دوش من است.

به گزارش افکارنیوز،

منصور پورمیرزایی ملی پوش پاراوزنه‌برداری کشورمان در خصوص پیگیری تمریناتش اظهار داشت: قبل از آغاز سال جدید تمرینات بدنسازی‌ام را در خانه انجام می‌دادم. بعد از شروع سال جدید نیز باشگاه‌های ورزشی باز شد و ادامه تمریناتم را در باشگاه انجام دادم. در این مدت به هر شکلی بود تمرین کردم و خودم را از شرایط تمرینی دور نگه نداشتم.

تعویق پارالمپیک توکیو اتفاق خوبی برای ورزش ایران بود

اخبار ورزشی- پورمیرزایی درخصوص تعویق بازی‌های پارالمپیک توکیو تصریح کرد: این اتفاق به نفع ورزش ایران شد. تفاوتی هم برای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی ندارد. یک سالِ باقی مانده فرصت خوبی برای ورزشکاران و فدراسیون‌های ورزشی است تا برنامه‌های خودشان را بهتر ادامه بدهند. البته برای برخی از ورزشکاران هم می‌تواند اتفاق خوبی نباشد. اگر ورزشکاری در این مدت دچار مصدومیت شود، تعویق المپیک برای او ضرر محسوب می‌شود. هرچند اگر آسیب‌دیدگی ورزشکاران پیش از تعطیلات عید باشد، تاثیر آنچنانی در روند او نخواهد داشت. در کل تعویق رقابت‌های توکیو برای ما اتفاق خوبی بود.

بیشتر از اینکه رقیب سیامند رحمان باشم، با او رفاقت داشتم

او درباره اینکه به عنوان جانشین سیامند رحمان در پارالمپیک توکیو وزنه خواهد زد، تصریح کرد: در این سال‌ها بیشتر از اینکه رقیب سیامند رحمان باشم، با او رفاقت داشتم. جو تیم به شکلی بود که رفاقت بین همه اعضای تیم وجود داشت. از نظر اهالی جامعه جانبازان و معلولین، تیم ملی پاراوزنه‌برداری از این لحاظ زبانزد بوده است.

پس از سیامند رحمان پرچم ایران بر دوش من است

تصور نمی‌کردم با از دست دادن سیامند، پارالمپیکی شوم

پورمیرزایی افزود: هر وقت به همراه سیامند در رقابتی شرکت می‌کردیم، افتخارمان این بود که پرچم ایران را بالا می‌بردیم. همیشه هم مدال طلا و نقره بازی‌ها را برای ایران به دست می‌آوردیم و برای من مهم نبود که نقره برای من می‌شود و طلا برای سیامند است. خوشحال بودیم که سکوی اول و دوم برای ایران شده است. متاسفانه اتفاق ناگواری رخ داد و سیامند را از دست دادیم. هیچوقت تصور این اتفاق را نمی‌کردیم. همیشه دوست داشتم که در پارالمپیک شرکت کنم، اما تصور نمی‌کردم که به این شکل راهی این بازی‌ها شوم.

پرچم ایران حالا روی دوش من است

ملی پوش پاراوزنه‌برداری کشورمان گفت: تاکنون نتوانستم به بازی‌های پارالمپیک اعزام شوم و پس از این اتفاقی که رخ داد، حالا وظیفه من این است که برای پرچم ایران تلاش کنم. مسئولیت پرچم ایران حالا روی دوش من است و امیدوارم دعای خیر مردم باعث موفقیت من در این بازی‌ها شود و دل مردم را شاد کنم.

برای کسب مدال طلا تلاش می‌کنم

پورمیرزایی درباره رنگ مدال خود در بازی‌های پارالمپیک توکیو گفت: تمام سعی و تلاش خودم را می‌کنم. در حال حاضر روی من فشار وجود دارد که مدال طلا را به دست بیاورم و نسبت به گذشته تمریناتم را خیلی بیشتر کرده‌ام. امیدوارم با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولین تمامی اعضای ورزشکاران اعزامی به توکیو اتفاق خوبی را در این بازی‌ها رقم بزنند.

پس از سیامند رحمان پرچم ایران بر دوش من است

از تجربیات رضازاده استفاده خواهیم کرد

او درباره حضور حسین رضازاده و "رواسی" به عنوان سرپرست انجمن و سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: جایگاه رضازاده بالاتر از این حرف‌ها است. اما خوشحالیم که او در راس کار ما قرار گرفته و امیدوارم از تجربیات او به عنوان رئیس مجموعه خودمان استفاده کنیم. حضور رواسی در تیم ملی هم انتخاب بسیار خوبی از سوی فدراسیون و انجمن بود و حالا راحت تر می‌توانیم قول موفقیت در بازی‌های توکیو را بدهیم. امیدوارم اتفاقات رقابت‌های لندن در توکیو بازهم تکرار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)