اگر حاج قاسم و مدافعان حرم نبودند!


ویدئویی از حضور شجاعانه مدافعان حرم و سردار سلیمانی در مناطق جنگی و حفاظت از دختران بی‌پناه جنگ‌زده را می‌توانید در این خبر مشاهده کنید.

اگر حاج قاسم و مدافعان حرم نبودند!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حضور مدافعان حرم و نیروهای سپاهی کشور فراتر از مرزهای ایران و مبارزه با بی‌رحم‌ترین و پلیدترین موجودات به نام داعش که اوایل با نامشان لرزه بر تن همگان می‌انداختند، کار بسیار بزرگ و شجاعانه‌ای بود که منجر به جلوگیری از ورود این گروهک تروریستی شیطان صفت به داخل مرزهای ایران شد.

سربازان این مرز و بوم، سال‌ها در کشور همسایه با دشمن جنگیدند تا کسی به خود اجازه ندهد پایش را فراتر از مرزهای ایران بگذارد، و چه شهدایی که با وجود ماه‌ها و سال‌ها دوری از خانواده‌هایشان، همچنان در میدان دفاع از حریم ماندند و در این راه فدای امنیت و آرامش مردم حتی در مرزی‌ترین نقاط کشور شدند.

در ادامه این خبر، ویدئویی را مشاهده می‌کنید که تنها بخش کوچک و کوتاهی از شرایط مناطق جنگی با وجود عناصر داعش، دفاع نیروهای امنیتی و زنان و فرزندان بی‌پناه را نشان می‌دهد، که اگر مدافعان حرم و سردار سلیمانی‌ها نبودند ما باید شاهد چنین صحنه‌هایی در شهر و کشور خود بودیم.

بیشتر بخوانید

رمز موفقیت یک ملت از زبان سردار سلیمانی وعده سردار سلیمانی به دختر شهید مدافع حرم +فیلم

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق