آخرین وضعیت سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه


آخرین وضعیت سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه

سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه همچنان از دسترس خارج است و مدیران این کارگزاری نمی‌دانند آیا مشکل این سامانه تا فردا (هفتم تیرماه) قبل از عرضه دارایکم برطرف می‌شود یا نه. نوشته آخرین وضعیت سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سامانه کارگزاری آگاه روز چهارشنبه چهارم تیرماه از دسترس خارج شد. اگرچه شایعات حاکی از حک شدن سایت آگاه بود اما مدیران این کارگزاری اعلام کردند علت اختلال به روزرسانی سامانه است و به زودی برطرف می‌شود.

مدیران این کارگزاری در گفتگو با تجارت‌نیوز گفته‌اند در حال بررسی مشکل هستند اما زمان دقیقی برای برطرف شدن مشکل عنوان نکرده‌اند. گویا آنها هم نمی‌دانند که آیا تا فردا مشکل سامانه برطرف می‌شود یا نه.

این در حالی است که روز چهارشنبه زمانی سامانه از دسترس خارج شد که عرضه اولیه وپویا بود و فردا، هفتم تیرماه زمان عرضه اولیه دارایکم است.
سهامداران این کارگزاری در دو روز گذشته انتقادات زیادی به ایرادات این سامانه داشته‌اند. اما بر خلاف قول مدیران این کارگزاری،‌مشکل همچنان برطرف نشده و ادامه دارد و نگرانی سهامداران این است که به معاملات اولین روز هفته هم نخواهند رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!