بهترین فیلم های آدرین برودی که ارزش یک بار دیدن را دارند


بهترین فیلم های آدرین برودی که ارزش یک بار دیدن را دارند

رسانه کلیک – در این مطلب به سراغ آدرین برودی ، هنرپیشه و تهیه کننده آمریکایی و برنده جایزه اسکار رفته و طی دو بخش به معرفی 10 مورد از بهترین آثار او می پردازیم. آدرین برودی یکی از ستارگان درخشان در آسمان هالیوود است که توانست با بازی خارق العاده خود در پیانیست، نام […] نوشته بهترین فیلم های آدرین برودی که ارزش یک بار دیدن را دارند اولین بار در...

رسانه کلیک – در این مطلب به سراغ آدرین برودی ، هنرپیشه و تهیه کننده آمریکایی و برنده جایزه اسکار رفته و طی دو بخش به معرفی 10 مورد از بهترین آثار او می پردازیم.

آدرین برودی یکی از ستارگان درخشان در آسمان هالیوود است که توانست با بازی خارق العاده خود در پیانیست، نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد. وی تا کنون 36 بار نامزد دریافت جایزه شده و 14 تندیس مختلف، از جمله یک جایزه اسکار را با خود به خانه برده است. آدرین بیش از 30 سال است که در عرصه سینما فعالیت می کند و تا کنون موفق شده تا مجموع 55 فیلم را در کارنامه هنری خود بگنجاند. ما در اینجا قصد داریم تا طی دو بخش، 10 مورد از بهترین آثار آدرین برودی را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

The Thin Red Line

بهترین فیلم های آدرین برودی که ارزش یک بار دیدن را دارند

بهترین فیلم های آدرین برودی که ارزش یک بار دیدن را دارندتاریخ اکران: 1998امتیاز IMDB: 7.6

سرباز ویت (جیم کاویزل) یکی از اعضای ارتش ایالات متحده است که در حاشیه اقیانوس آرام و جزیره ای به نام گوادال کانال زندگی می کنند. وی رابطه صمیمی با بومیان داشته و روزگار خوبی را سپری می کند؛ تا اینکه گروهبان والش (شان پن) به او فرمان می دهد تا خود را برای جنگ در برابر ژاپنی ها آماده کند. کم کم سایر اعضای گروه نیز در جزیره مستقر شده و هر یک برای مقاصد مختلف، با تمام وجود در برابر دشمن مقاومت می کنند. آدریان برودی در نقش یکی از سربازان آمریکایی به روی صحنه می رود.

Summer of Sam

بهترین فیلم های آدرین برودی که ارزش یک بار دیدن را دارند

بهترین فیلم های آدرین برودی که ارزش یک بار دیدن را دارندتاریخ اکران: 1999امتیاز IMDB: 6.7

تابستان سال 1977 است و مجرمی به نام پسر سم، با قتل های زنجیره ای و بی رحمانه خود، اهالی نیویورک را به ترس و وحشت انداخته است. در این میان جوانی به نام وینی (جان لگویزمائو) که حالا او و نزدیکانش در فهرست این قاتل خطرناک قرار گرفته اند، به همراه همسرش دیونا (میرا سوروینو) و دوست چندین و چند ساله اش ریچی (آدرین برودی) سعی می کنند تا هویت این بیمار روانی را پیش از آنکه دیر بشود آشکار سازند.

The Pianist

بهترین فیلم های آدرین برودی که ارزش یک بار دیدن را دارند

بهترین فیلم های آدرین برودی که ارزش یک بار دیدن را دارندتاریخ اکران: 2002امتیاز IMDB: 8.5

به یکی از شاهکارهای موجود در این فهرست می رسیم. فیلم پیانیست در واقع برگرفته از داستان زندگی یکی از بهترین نوازندگان لهستانی یعنی ولادیسلاو اشپیلمان است. در سال 1939 ارتش آلمان شهر ورشو را مورد حملات هوایی قرار می دهد و بدین ترتیب شرایط زندگی را برای یهودیان بد و بدتر می کند. در این میان اشپیلمان (آدریان برودی) که دل خوشی از فرار ندارد، ترجیح می دهد تا تمام این سال های سخت را با پنهان شدن در خرابه های شهر بگذراند و دست آخر جان سالم به در ببرد. برودی با بازی فوق احساسی و خارق العاده خود در این فیلم موفق شد تا جایزه اسکار را از آن خود کند.

King Kong

بهترین فیلم های آدرین برودی که ارزش یک بار دیدن را دارند

بهترین فیلم های آدرین برودی که ارزش یک بار دیدن را دارندتاریخ اکران: 2005امتیاز IMDB: 7.2

این فیلم در واقع بازسازی شده کینگ کونگ اصلی است که در سال 1933 به نمایش درآمد. عده ای از عوامل یک فیلم از نیویورک به جزیره مخوف Skull می روند تا صحنه هایی از فیلم را در آنجا بسازند. تا اینکه یک میمون غول پیکر به نام کونگ از راه می رسد و علاوه بر خراب کردن برنامه آن ها، هنرپیشه اصلی یعنی آن (نائومی واتس) را نیز به غارت می برد. سایر دست اندرکاران فیلم از جمله جک دیرسکول (آدرین برودی) مجبور می شوند تا با حیوانات خطرناک و عجیب و غریبی مبارزه کنند تا آن را از چنگ میمون نجات دهند اما آن، پیوند عجیبی با کونگ بر قرار کرده و دیگر واهمه ای از او ندارد.

The Jacket

بهترین فیلم های آدرین برودی که ارزش یک بار دیدن را دارند

بهترین فیلم های آدرین برودی که ارزش یک بار دیدن را دارندتاریخ اکران: 2005امتیاز IMDB: 7.1

داستان از آنجا شروع می شود که سربازی به نام جک استارکس (آدرین برودی) پس از یک حادثه مهیب دچار فراموشی شده و سپس به یک بیمارستان روانی فرستاده می شود.پزشک آنجا با بیماران مانند موش آزمایشگاهی برخورد کرده و تست های عجیبی را روی آن ها اعمال می کند؛ تا بلکه افراد بتوانند گوشه ای گذشته خود را به خاطر بیاورند. اما جک بر خلاف انتظار، به آینده سفر می کند و پس از ملاقات با دختری به نام جکی پرایس (کیرا نایتلی) متوجه می شود گه چند سال پیش به قتل رسیده است. حال جک به کمک این دختر که چندین سال پیش ا را ملاقات کرده، سعی دارد تا قاتل خود را پیدا کرده و جلوی مرگ را بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص