ارتباط استاندار با کرمانشاهی‌ها تلفنی برقرار می‌شود


ارتباط استاندار با کرمانشاهی‌ها تلفنی برقرار می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا به جای دیدار چهره به چهره با مردم، هر هفته ازطریق ارتباط تلفنی به مشکلات مردم رسیدگی می کنیم.

روابط عمومی استانداری روز شنبه به نقل از هوشنگ بازوند در حاشیه ملاقات عمومی اعلام کرد: با توجه به شیوع کرونا، ارتباط مستقیم با مردم سخت شده است لذا با مدیرکل دفتر شکایات استانداری به این جمعبندی رسیدیم که هر هفته با چندین نفر از مردم شریف استان از طریق ارتباط تلفنی مشکلات این عزیزان را مورد پیگیری قرار دهیم.

وی افزود: در این ارتباط تلفنی مشکلات مردم را به معاونین استانداری و مدیران کل ذیربط ارجاع می دهیم و از دفتر شکایات استانداری نیز می خواهیم که موضوعات را تا حصول نتیجه پیگیری نماید.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: ارتباط تلفنی مستقیم با مردم راهکار مناسبی برای ماندن در خانه است و از این طریق به مشکلات مردم رسیدگی می شود.

بازوند گفت: امروز در این ارتباط تلفنی که با چند تن از شهروندان داشتم قالب مشکلات در زمینه اشتغال، افراد زیرپوشش کمیته امداد، پرداخت تسهیلات بانکی برای کارآفرینان و افرادی که در اثر کرونا دچار ضرر شده اند و همچنین ساخت مجتمع تفریحی و گردشگری بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم