پست جنجالی فرهاد مجیدی کار دستش می دهد؟


پست جنجالی فرهاد مجیدی کار دستش می دهد؟

رییس کمیته داوران اعلام کرد اگر تهمتی غیر فوتبالی به یکی از داوران لیگ برتر زده شده باشد، آن را از طریق مراجع مربوطه پیگیری خواهند کرد. نوشته پست جنجالی فرهاد مجیدی کار دستش می دهد؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پست جنجالی فرهاد مجیدی کار دستش می دهد؟

واکنش کمیته داوران به پست جنجالی فرهاد مجیدی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰
پست جنجالی فرهاد مجیدی کار دستش می دهد؟

رییس کمیته داوران اعلام کرد اگر تهمتی غیر فوتبالی به یکی از داوران لیگ برتر زده شده باشد، آن را از طریق مراجع مربوطه پیگیری خواهند کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شب گذشته فرهاد مجیدی ، سرمربی استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی خود شایعه‌ای را مبنی بر رابطه غیر فوتبالی جواد نکونام و مهدی سیدعلی، داور دیدار فولاد و استقلال دامن زد که شبهات مختلفی را در این خصوص به وجود آورد. یکی از جملاتی که فرهاد مجیدی در این پست آورده، “کار در شهرداری به کمک آقای فامیل…!” بود که با توجه به شاغل بودن سیدعلی در شهرداری می‌توان برداشت کرد که مجیدی به صورت غیرمستقیم به این داور طعنه زده است.

اسماعیل صفیری، رییس کمیته داوران درباره این پست و واکنش سیدعلی گفت:

داوران ما و به خصوص سیدعلی حق مصاحبه در این خصوص را ندارند و اگر تهمتی زده شده باشد، آن را از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری خواهیم کرد. داوران ما نباید خود را در این موضوعات دخالت دهند و باید تمرکز خود را روی قضاوت بگذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل