ساماندهی شهرداری های مناطق با افتتاح ساختمان 5 طبقه در خمینی شهر


ساماندهی شهرداری های مناطق با افتتاح ساختمان 5 طبقه در خمینی شهر

شهردارخمینی شهر از افتتاح ساختمان پنج طبقه شهرداری های مناطق با اعتباری بالغ بر ده میلیارد تومان در خمینی شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج اصفهان، اصغر حاج حیدری در جلسه شورای اداری گفت: مدیریت شهری تغییراتی داشته است که این می تواند نوید خوبی برای پیشرفت و آبادانی شهر باشد.

وی با بیان اینکه شهرخمینی شهرجای کار بسیاری دارد با تلاش و تعامل مسئوولان و مردم شهرستان به تور گردشگری تبدیل و قسمت وسیعی از بافت فرسوده آزاد سازی شد.

شهردار خمینی شهر با توضیح این مطلب که به زودی چندین بلوار افتتاح می شود، افزود: امروز در کنار پروژه های عمرانی همدلی مردم نقش بسیار زیادی در آزاد سازیها دارد.

وی از آزاد سازی خانه ای خبر داد: که مادر شهید رضایی خاطرات زیادی از فرزند خود داشت اما وقتی بحث همکاری و همیاری به وجود می آید از تمام آن خاطرات چشم پوشی می کند و آن را به دست شهرداری می سپارد.

این مقام مسئول گفت:کار و فعالیت در مناطق محروم‌لذت خاصی دارد ؛ اینکه بتوانیم محله های محروم را از امکانات شهری برخوردار کنیم و رفاه اجتماعی را در حد توان شهرداری بین محلات شهر تقسیم کنیم.

حاج حیدری از افتتاح ساختمان پنج طبقه در هفته دولت که به شهرداری های مناطق با مبلغ 10 میلیارد تومان اختصاص یافته خبرداد و گفت: شهرداری های مناطق خمینی شهر از خانه به دوشی رها می شوند و سامان می یابد.

وی در خصوص جلسات شورای اداری ابراز کرد: شورای اداری شهرستان باید برای مردم خروجی کارآمد و مناسب داشته باشد و نباید در حد برگزاری جلسات باشد ؛ وظیفه مسئولان ادارات است که گزارش فعالیت های ارگان خود را برای اطلاع به مردم ارائه دهند.

شهردار خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: برخی جلسات که وقت گیرو بدون کارشناسی هستند فقط انرژی را از شخص مدعو گرفته و فایده چندانی نداردو لازم است این جلسات مدیریت شوندتا بتوان مشکلی را حل و فصل کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | اولین تصاویر از تفنگ تیرانداز ماهر Microwave در جنگ اوکراین