دعوت از خیرین گیلان برای خرید مشارکتی گوسفند و ذبح در عید قربان


دعوت از خیرین گیلان برای خرید مشارکتی گوسفند و ذبح در عید قربان

رشت - ایرنا - مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان از خیرین برای مشارکت در خرید گوسفند برای ذبح در عید سعید قربان دعوت کرد.

سید علی حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خیرین استان گیلان می توانند با واریز وجه نقد به شماره کارت، شماره حساب و یا گرفتن کد دستوری و یا مراجعه حضوری ، با خرید گوسفند به صورت فردی و یا مشارکتی برای عمل به این فریضه الهی و کمک به مددجویان و معلولان آسایشگاه معلولان و سالمندان استان اقدام کنند.

وی افزود: شماره کارت نزد بانک رسالت ۷۰۶۰ - ۷۰۷۰ - ۷۲۷۰ - ۵۰۴۱ ، شماره حساب نزد بانک رسالت ۱۰۷۲۲۲۲۳۸۱ و کد دستوری #۲۸۲۸۳۰۰*۶*۶۶۵۵* برای مشارکت خیرین برای خرید گوسفند و ذبح آن در روز عیدسعید قربان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ساخت کلینیک جامع توانبخشی آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان و پیشرفت ۶۰ درصدی آن خاطر نشان کرد: خیرین می توانند برای سهیم شدن در ساخت این کلینیک کمک های خود را به حساب ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۲۳۶۶۷۳ و ارسال تصویر فیش واریزی به شماره همراه ۰۹۱۱۱۳۴۵۵۹۷ اقدام کنند.

مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان ضمن قدردانی از خیرین برای کمک به این آسایشگاه از آنان خواست تا برای تامین نیازهای ضروری معلولان و سالمندان بستری در این آسایشگاه همواره یاریگر آنان باشند.

افزون بر ٤٠٠ نفر در آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان نگهداری می شوند.

دهم مرداد عید سعید قربان نام گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی