کاهش میزان ترک تشریفات به پایین‌ترین حد ممکن در شهرداری تبریز


کاهش میزان ترک تشریفات به پایین‌ترین حد ممکن در شهرداری تبریز

شهردار تبریز با بیان این‌که رویکرد شورای شهر و شهرداری در دوره فعلی ایجاد شفافیت در امور مختلف است، گفت: دستاوردهای خوبی همچون تجمیع و الکترونیکی کردن آرای کمیسیون ماده 100 و کاهش میزان ترک تشریفات به پایین‌ترین حد ممکن حاصل شده است.

ایرج شهین باهر در جلسه مدیریت کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری تبریز، اظهار کرد: در دوره فعلی شورا و شهرداری تبریز، جدیت ویژه‌ای روی موضوع شفافیت در امور وجود دارد و در این رابطه در چند حوزه اساسی همچون عمران، شهرسازی و خدمات اقدامات جدی انجام داده است.

وی بیان کرد: اولین مرحله مبارزه با فساد، پذیرش وجود آن در برخی حوزه‌ها است که با آگاهی به این موضوع قاطعانه با آن مبارزه می‌کنیم و دستاوردهای خوبی نیز تاکنون به دست آمده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با بیان اینکه وجود فساد در هر مجموعه، ناشی از حاکم نبودن ضوابط است، افزود: با همکاری شورای شهر به عنوان سیاست گذار مجموعه مدیریت شهری، ساختاری نظام مند و منطبق با قانون در مجموعه مدیریت شهری تبریز در حال شکل گیری است.

شهین‌باهر در ادامه با اشاره به لزوم الکترونیکی شدن امور شهرداری، گفت: ساز و کارهای لازم برای فرایند صدور الکترونیکی مجوزها در حوزه شهرداری منطقه ۹ فراهم شده که بر این اساس ضرورتی برای مراجعه حضوری شهروندان به شهرداری نیست و آنان می‌توانند از منزل یا محل کار خود، امور مربوط به شهرداری را اقدام و پیگیری کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟