مارگو رابی در فیلم جدید دزدان دریایی کارائیب نقش آفرینی می‌کند


مارگو رابی در فیلم جدید دزدان دریایی کارائیب نقش آفرینی می‌کند

در حال حاضر مارگو رابی یکی از بزرگ‌ترین ستارگان هالیوود به شمار می‌رود و اکنون قرار است در فیلم جدید دزدان دریایی کارائیب نقش آفرینی کند. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. فیلم جدید دزدان دریایی کارائیب قرار است با تمرکز بر روی شخصیت اصلی زن ساخته شود و نویسنده آن کریستینا هادسون خواهد بود. مارگو رابی و کریستینا هادسون چندی پیش برای فیلم Birds of...

در حال حاضر مارگو رابی یکی از بزرگ‌ترین ستارگان هالیوود به شمار می‌رود و اکنون قرار است در فیلم جدید دزدان دریایی کارائیب نقش آفرینی کند. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

فیلم جدید دزدان دریایی کارائیب قرار است با تمرکز بر روی شخصیت اصلی زن ساخته شود و نویسنده آن کریستینا هادسون خواهد بود. مارگو رابی و کریستینا هادسون چندی پیش برای فیلم Birds of Prey با یکدیگر همکاری کرده بودند. این فیلم قرار است از مجموعه اصلی (که جانی دپ بازیگر نقش اصلی آن بود) و سری جدید در دست ریبوت (با رهبری کریگ مازن، خالق سریال Chernobyl،) جدا باشد.

مجموعه فیلم‌های The Pirates of Caribbean در لحاظ تجاری بسیار موفق بوده و تاکنون با 5 فیلم توانسته بیش از 4.5 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. اخرین فیلم از این سری با نام Dead Men Tell No Tales در سال 2017 اکران شد که توانست 795 میلیون دلار فروش داشته باشد.

همانطور که گفیم کریستینا هادسون، در فیلم Birds of Prey با مارگو رابی همکاری داشته است و قرار است فیلم‌نامه فیلم Flash و Batgirl را نیز بنویسد. نکته جالبی که لازم است به ان اشاره کنیم، این است که در فیلم جدید فلش قرار است مایکل کیتون دوباره نقش بتمن را ایفا کند. مارگو رابی نیز جدیدا در دو فیلم Bombshell و Once Upon a Time in Hollywood حضور پیدا کرده و دیگر پروژه مهم او فیلم The Suicide Squad به کارگردانی جیمز گان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق