برگزاری مسابقه عکاسی «دل‌تنگ حرم‌ها هستیم» به همت کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل


برگزاری مسابقه عکاسی «دل‌تنگ حرم‌ها هستیم» به همت کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل

بناگر از برگزاری مسابقه عکاسی «دل‌تنگ حرم‌ها هستیم» به همت کانون سجادیه آمل خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا 10 تیرماه جاری عکس‌هایی که با گوشی همراه یا دوربین خود از حرم امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) گرفتند به شماره 09301207514 واتس آب کنند.

«قاسم بناگر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، بابیان اینکه برنامه‌های پاسداشت دهه کرامت هرساله باشکوه خاص و به همت پایگاه بسیج چهل شهید و ساجدین و کانون فرهنگی هنری سجادیه در مسجد امام سجاد (ع) شهرستان آمل برگزار می‌شد، گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا و اهمیت حفظ سلامت مردم، این برنامه‌ها با رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی در مدت‌زمان محدود برگزار خواهد شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد (ع) شهرستان آمل از برگزاری مسابقه عکاسی ویژه دهه کرامت با موضوع «دل‌تنگ حرم‌ها هستیم» به همت کانون سجادیه آمل خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا 10 تیرماه جاری عکس‌هایی که با گوشی همراه یا دوربین خود از حرم امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) گرفتند به شماره 09301207514 واتس آب کنند.

وی بابیان اینکه برگزاری این مسابقه با توجه به شیوع کرونا و پرهیز از سفرهای غیرضروری برای قطع زنجیره انتقال این بیماری منحوس در دستور کار بچه‌های مسجد امام سجاد (ع) قرار گرفت، افزود: مردم شریف استان مازندران طریق الرضا (ع) بدون محدودیت سنی می‌توانند عکس‌های خود را برای مرور خاطرات در این روزهای کرونایی برایمان ارسال کنند.

بناگر با اشاره به اینکه هر فرد شرکت‌کننده فقط مجاز به ارسال یک عکس است، یادآور شد: برترین‌ها در شب ولادت امام رضا (ع) با اهدای جوایزی به‌رسم یادبود، مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا