بازگشایی استخر آزادی پس از 4ماه+عکس


بازگشایی استخر آزادی پس از 4ماه+عکس

پس از وقفه چهارماهِ تعطیلی استخرها به دلیل شیوع ویروس کرونا بالاخره مجوز بازگشایی استخر آزادی صادر و شناگران به آب زدند.

به گزارش افکارنیوز،

تمرینات تیم ملی شنا پس از چهار ماه دوری از استخر روز شنبه در آزادی انجام شد. مهدی انصاری، بنیامین قره حسنلو، متین بالسینی سه شناگر حاضر در تمرین بودند که با هدایت خشایار حضرتی به آب زدند.

اخبار ورزشی- خشایار حضرتی درباره شروع به کار تمرینات تیم ملی شنا پس از چهار ماه وقفه گفت: تمرین خوبی بود و شناگران تمرین نسبتا سبکی داشتند. روزی یک جلسه تمرین خواهیم داشت تا شرایط کم کم در آینده بهتر شود.

مربی تیم ملی شنا ادامه داد: مدت زمان طولانی بود که شناگران در آب نبودند و به همین دلیل کمی احساس سنگینی داشتند. از برگشت به تمرین خوشحال بودند. کمی زمان خواهد برد تا شرایط بدنی شناگران بهتر شود.

وی تاکید کرد: پیش از تعطیلی استخرها شناگران شرایط خوبی داشتند و برای کسب سهمیه المپیک مهیا می شدند. شیوع ویروس کرونا برنامه ها را به هم ریخت و تمرینات برای چهار ماه تعطیل شد. امیدوارم هرچه سریع تر به شرایط عادی بازگردیم. در حال حاضر مسابقه ای در پیش نیست و احتمالا تا دی و بهمن سال آینده خبری از مسابقات نباشد.

بازگشایی استخر آزادی پس از 4ماه+عکس خشایار حضرتی

حضرتی در پایان گفت: ان شالله مردم نکات بهداشتی را بیش تر رعایت کنند و مسئولان وزارت بهداشت در برخی نکات سخت گیری بیش تری اعمال کنند تا شرایط کاری و ورزش بهتر شود. با این میزان مبتلایان باید نکات بهداشتی از سمت خانواده ها و صاحبان مشاغل بیشتر رعایت شود. فقط مسائل مال مطرح نیست اگر شدت بیماری بیشتر شود ممکن است یک بار دیگر شاهد تعطیلی مشاغل شویم. پس چه بهتر نکات بهداشتی را بیش تر رعایت کنیم.

مهدی انصاری، ملی پوش شنا درباره بازگشایی استخر پس از چهار ماه گفت: دلمان برای استخر تنگ شده بود. پس از چهار ماه بالاخره استخر باز شد، حس نابی بود. به دلیل اضافه وزن کمی سنگین شده بودیم. نیاز به زمان داریم به شرایط بدنی به حالت عادی بازگردد. یک فصل باید تمرین کنیم تا بدن هایمان آپدیت شود.

ملی پوش شنا ادامه داد: شنا با سایر رشته های ورزشی متفاوت است. با کمم مربیان و تلاش خودمان می توانیم به روزهای خوب بازگردیم. امیدوارم تمرینات ادامه دار باشد و در میانه راه کنسل نشود. برای ادامه مسیر نیاز به حمایت مسئولان و دلگرمی آنها داریم.

بازگشایی استخر آزادی پس از 4ماه+عکس

بازگشایی استخر آزادی پس از 4ماه+عکس

بازگشایی استخر آزادی پس از 4ماه+عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنج عضو استان قم به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی "قاف" راه یافتند