احتمال تولید بوگاتی شیرون رودستر تک ساخت


ظاهراً بوگاتی در حال توسعه یک دستگاه شیرون رودستر است. جزئیات زیادی از این خودروی انحصاری در دست نیست اما وبسایت سوپرکار بلاگ می‌گوید این خودرو قیمت 9 میلیون پوندی خواهد داشت. تولید چنین محصولی یعنی شیرون روباز منطقی است زیرا قبلاً چنین خودرویی توسط فرانسوی‌ها تولید نشده است. رسانه‌ها با بوگاتی برای دریافت پاسخی … The post احتمال تولید بوگاتی...

ظاهراً بوگاتی در حال توسعه یک دستگاه شیرون رودستر است. جزئیات زیادی از این خودروی انحصاری در دست نیست اما وبسایت سوپرکار بلاگ می‌گوید این خودرو قیمت ۹ میلیون پوندی خواهد داشت. تولید چنین محصولی یعنی شیرون روباز منطقی است زیرا قبلاً چنین خودرویی توسط فرانسوی‌ها تولید نشده است.

احتمال تولید بوگاتی شیرون رودستر تک ساخت

رسانه‌ها با بوگاتی برای دریافت پاسخی دراین‌باره تماس گرفته‌اند اما معمولاً خودروسازان علاقه‌ای برای پاسخ دادن درباره محصولاتی آتی خود ندارند. البته این اولین محصول روباز بوگاتی نخواهد بود. در زمانی که بوگاتی ویرون تولید می‌شد شاهد معرفی نسخه گرند اسپورت بودیم. البته این خودرو بیش از یک دستگاه تولید شد.

احتمال تولید بوگاتی شیرون رودستر تک ساخت

یکی از جنبه‌های جالب این خبر نمایش شیرون روباز به مشتریان بوده است و بنابراین به نظر می‌رسد شیرون رودستر خودرویی تک ساخت نخواهد بود. البته این به معنی تعداد تولید بسیار محدود نیست. قیمت بالای خودرو نیز می‌تواند انحصاری بودنش را تضمین کند.

احتمال تولید بوگاتی شیرون رودستر تک ساخت

سوپرکار بلاگ معتقد است شیرون روباز خودرویی خاص‌تر خواهد بود و شاید طراحی ویژه‌ای همچون ویرون بارچتا داشته باشد. این خودروساز قبلاً به گسترش اعضای خانواده شیرون با مدل‌های جدید اشاره کرده است.

احتمال تولید بوگاتی شیرون رودستر تک ساخت

از زمان معرفی شیرون در سال ۲۰۱۶ تاکنون چندین مدل ویژه از آن شامل شیرون پور اسپورت، شیرون سوپر اسپورت ۳۰۰+ و مدل‌های خاص‌تری همچون دیوو و سنتودیچی معرفی شده‌اند. شکی وجود ندارد که بوگاتی در یافتن مشتری برای شیرون روباز مشکل چندانی نخواهد داشت.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟