جشن قهرمانی دینامو زاگرب با حضور بازیکن ایرانی


جشن قهرمانی دینامو زاگرب با حضور بازیکن ایرانی

دینامو زاگرب با حضور صادق محرمی قهرمان لیگ فوتبال کرواسی شد.

جشن قهرمانی دینامو زاگرب با حضور بازیکن ایرانی به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، هفته سی و یکم فوتبال لیگ برتر کرواسی دیشب به پایان رسید و تیم دینامو زاگرب سومین قهرمانی پیاپی خود را مسجل کرد.
در آخرین دیدار هفته تیم دینامو زاگرب در خانه برابر تیم اوسی یک با تساوی بدون گل متوقف شد. محرمی تا دقیقه ۶۸ در ترکیب تیم دینامو حضور داشت.
محرمی این فصل در نیمه اول به صورت قرضی در ۱۰ بازی لوکوموتیو زاگرب در تمام رقابت‌ها به میدان رفت و در نیمه دوم فصل در ۹ بازی دینامو زاگرب حضور داشته است.
در جدول لیگ برتر کرواسی تیم دینامو زاگرب با ۷۳ امتیاز قهرمانی خود را زودتر از موعد جشن گرفت. تیم‌های هایدوک اشپلیت و لوکوموتیوا زاگرب با ۵۴ و اوسی یک با ۵۳ امتیاز دوم تا چهارم هستند. تیم وارتکس واراژدین که مهدی مهدی خانی مهاجم جوان ایرانی را در اختیار دارد، با ۲۷ امتیاز در رده هشتم قرار دارد.
- مهدی خانی این فصل در ۱۷ بازی تیم وارتکس واراژدین در لیگ و جام حذفی کرواسی حضور داشته و در جام حذفی یک گل به ثمر رسانده است.
تیم دینامو زاگرب مجوز حضور در دور دوم انتخابی فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.
در تاریخ لیگ کرواسی که از سال ۱۹۹۲ تاسیس شد، تیم دینامو زاگرب با ۲۱ قهرمانی رکورد دار است و تیم‌های هایدوک اشپلیت با ۶ و ریه کا با یک قهرمانی دوم و سوم هستند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06