آغاز طرح تابستانی اوقات فراغت 


آغاز طرح تابستانی اوقات فراغت 

حجت الاسلام محمد تقی سعیدی گفت: کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان با همکاری کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت در راستای غنی سازی اوقات فراغت اقدام به برگزاری 2 طرح مسجد انقلابی و تابستان انقلابی کرد.

حجت الاسلام «محمد تقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان با همکاری کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت در راستای غنی سازی اوقات فراغت اقدام به برگزاری ۲ طرح مسجد انقلابی و تابستان انقلابی کرد.

آغاز طرح تابستانی اوقات فراغت 



مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان بیان کرد: این طرح ویژه گروه های سنی نونهال، نوجوان و جوانان است که در مسجد حضرت زهرا (س) محله کشت و صنعت در شهر جیرفت برگزار می‌شود.

آغاز طرح تابستانی اوقات فراغت 



وی عنوان کرد: از ویژه برنامه های در نظر گرفته شده در این ۲ طرح، برنامه های قرآنی، ورزشی و هنری است و به همین منظور کلاس های روخوانی قرآن کریم، کلاس های فوتسال و تنیس روی در حال برگزاری می باشد و علاوه بر این مسابقه های هنری، فرهنگی و ورزشی نیز برگزار می شود.

آغاز طرح تابستانی اوقات فراغت 



حجت الاسلام سعیدی اضافه کرد: پخش کلیپ های آموزشی و برگزاری مسابقه های کتاب خوانی در راستای ارتقا سطح مطالعه اعضای کانون از دیگر برنامه های اوقات فراغت تابستانی است.

آغاز طرح تابستانی اوقات فراغت 


مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان ابراز کرد: از مهمترین ویژه برنامه های اوقات فراغت کانون، برگزاری دوره های آموزش سبک زندگی اسلامی و مهدی شناسی می باشد و علاوه بر آن کلاس های اخلاق و احکام نیز برگزار می شود.

آغاز طرح تابستانی اوقات فراغت 



وی ادامه داد: در نظر داریم اردوهای تفریحی در طول تابستان برگزار کرده و به برندگان مسابقه های فرهنگی، هنری و ورزشی جوایز اهدا می شود.

حجت الاسلام سعیدی اظهار کرد: هدف از اجرای این برنامه ها ایجاد شور و نشاط معنوی، تندرستی اعضای کانون، آشنایی بیشتر با فرهنگ مطالعه و همچنین آشنایی با سبک و سیره زندگی اهل بیت علیهم السلام و ترویج فرهنگ مهدویت می باشد.

وی در خاتمه بیان کرد: هفته گذشته اردوی تفریحی یک روزه ویژه اعضای فعال کانون برگزار شد و در همین راستا بچه های مسجدی کانون را به منطقه خوش آب و هوای سقدر در جبالبارز شمالی بردیم.

شایان ذکر است؛ فعالیت های تابستانی کانون با رعایت کامل نکات بهداشتی اجرا می شوند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی