پرسپولیس در مسیر یونتوس، رئال و بارسلونا؛ درآمدزایی از برند پرسپولیس در شبکه های اجتماعی


پرسپولیس در مسیر یونتوس، رئال و بارسلونا؛ درآمدزایی از برند پرسپولیس در شبکه های اجتماعی

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات باشگاه‌های فوتبال ایران بی‌بهره بودن‌شان از درآمدهای رایج در فوتبال جهان است. باشگاه‌های فوتبال در ایران غیر از سهم اندک از بلیت‌فروشی و دریافت مبلغی از اسپانسر پیراهن، درآمد دیگری ندارند و چشم امیدشان به دستان دولت و وزارت ورزش و سرمایه‌دارهای حامی است. پرسپولیس، به عنوان پرطرفدارترین باشگاه فوتبال ایران میلیاردها تومان...

در غیاب سخت‌گیری‌های قانونی در مورد کپی‌رایت و حق پخش، باشگاه‌های بزرگ توان چندانی برای درآمدزایی مانند همتایان خارجی را خود ندارند. و این موضوع در حالی است که شبکه های اجتماعی راه درآمدزایی است که باشگاه ها از آن غافل هستند، جالبه بدانید کریس رونالدو دوبرابر درآمد های مستقیم از قرارداد های فوتبالی خود را از شبکه های اجتماعی کسب میکند و دنیای مدرن فوتبال نگاه ویژه ای به سوشال مدیا دارد.

پرسپولیس در مسیر یونتوس، رئال و بارسلونا؛ درآمدزایی از برند پرسپولیس در شبکه های اجتماعی

به‌نظر می‌رسد که این وضعیت در ایران هم دستخوش تغییر شده است و باشگاه پرسپولیس به عنوان پیشگام در روش‌های نوین درآمدزایی در فوتبال، همکاری‌اش با بزرگ‌ترین آژانس دیجیتال‌مارکتینگ ایران را کلید زده است هشتگ مدیا در جدیدترین فصل برنامه ها خود با باشگاه پرسپولیس همکاری را آغاز کرده است که می تواند فصل جدیدی از درآمد زایی باشگاه های فوتبال ایران را رقم‌ بزند، بر خلاف سایر روش های درآمدی مرسوم، در پلن کسب درآمد باشگاه از فضای مجازی، هواداران حتی یک ریال هم پرداخت نمی کنند و شرکت در این برنامه که جوایز نفیسی مثل خودرو و تلفن هوشمند و ... را دارد کاملا رایگان است و اسپانسر ها هزینه ها را تقبل می کنند.

پرسپولیس در مسیر یونتوس، رئال و بارسلونا؛ درآمدزایی از برند پرسپولیس در شبکه های اجتماعی

این برنامه با اجرای یکی از پیشکسوتان پرسپولیس و تیم ملی، مهرداد میناوند انجام می شود و حضور چهره های شاخص پرسپولیس مثل حمید استیلی، مجتبی محرمی، سپهر حیدری در این برنامه حاوی یک پیام مستقیم از حمایت همه جانبه باشگاه و پیشکسوتان از روش های نوین درآمد زایی است.

به امید اینکه سایر باشگاه های فوتبال ایران با استفاده از شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های اختصاصی خود بتوانند کسب درآمد کنند و شیوه های نوین درآمدزایی در کشورمان مورد استقبال قرار بگیرد.

پرسپولیس در مسیر یونتوس، رئال و بارسلونا؛ درآمدزایی از برند پرسپولیس در شبکه های اجتماعی

۲۱۲۱

کد خبر 1404314

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری