113 کشته و زخمی در افغانستان


113 کشته و زخمی در افغانستان

درگیری‌ها و انفجار‌های شبانه روز گذشته در افغانستان پنجاه و هشت کشته و پنجاه و پنج زخمی برجاری گذاشت.

113 کشته و زخمی در افغانستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، وزارت کشور افغانستان امروز اعلام کرد: سه نیروی پلیس و چهارده عضو طالبان در درگیری در شهرستان «ساغر» استان غور کشته و پانزده عضو طالبان زخمی شدند.

وزارت دفاع افغانستان نیز از هلاکت سیزده عضو طالبان در درگیری با نظامیان افغان و زخمی شدن شش عضو این گروه در استان پکتیا در جنوب شرق این کشور خبر داد.
همچنین مقامات محلی استان ارزگان اعلام کردند: بر اثر انفجار مین کارگذاشته شده در کنار جاده و همچنین درگیری نظامیان افغان با طالبان، دو نظامی افغان و دو عضو طالبان کشته، ده نظامی افغان و پنج عضو دیگر طالبان زخمی شدند.
پلیس فاریاب نیز امروز اعلام کرد: بر اثر حمله خمپاره‌ای طالبان به یک پاسگاه نظامیان افغان در شهرستان «قرغان» استان فاریاب یک زن کشته شد و چهار غیرنظامی دیگر زخمی شدند.
«عصمت الله مرادی» سخنگوی استانداری قندوز نیز امروز اعلام کرد: پنج نظامی افغان در حمله طالبان به پاسگاه‌های نظامیان افغان در شهرستان «امام صاحب» استان قندوز جان خود را از دست دادند، همچنین در این درگیری چهار عضو طالبان نیز کشته شدند.
مقامات محلی استان سرپل نیز از حمله هوایی نظامیان افغان به گردهمایی طالبان در این استان خبر دادند و اعلام کردند: در این حمله که در شهرستان «سوزمه قلعه» استان سرپل انجام شد، چهارده نفر از طالبان کشته و پانزده نفر از آن‌ها زخمی شدند.
شش کشته براثر انفجار کنار جاده‌ای در هلمند افغانستان
بر اثر انفجار کنار جاده‌ای امروز در استان هلمند افغانستان شش نفر جان خود را از دست دادند.
مسئولان محلی استان هلمند امروز اعلام کردند: یک حلقه مین کار گذاشته شده در کنار جاده در شهرستان " واشیر " هلمند منفجر شد که براثر آن شش غیرنظامی از جمله کودکان کشته شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کشف جسد 2 کودک بعد از 3 کشف شد + عکس