3780 نوجوان مؤذن در پویش «هم‌صدای آسمان» شرکت کردند


3780 نوجوان مؤذن در پویش «هم‌صدای آسمان» شرکت کردند

توسلی گفت: با همکاری شبکه پویا در ایام ماه رمضان، پویش هم‌صدای آسمان را با محوریت اذان گفتن نوجوانان درخانه یا نقاط مختلف شهر و کشور اعلام کرد که تعداد 3 هزار و 780 ویدئو از اذان گفتن نوجوانان ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز؛ «محمدجواد توسلی» گفت: مرکز مأوا از ابتدای ماه مبارک رمضان با همکاری شبکه پویا فراخوان پویش هم‌صدای آسمان را با محوریت اذان گفتن نوجوانان در خانه یا نقاط مختلف شهر و کشور اعلام کرد که تعداد ۳ هزار و ۷۸۰ ویدئو از اذان گفتن نوجوانان در پشت بام‌ها، بالکن خانه‌ها یا نقاط مختلف شهر به این پویش ارسال شد.

مسئول اجرایی پویش هم‌صدای آسمان مرکز مأوا افزود: در قالب این پویش، علاوه بر پخش روزانه ویدئوهای ارسالی مخاطبان از شبکه پویا و فضای مجازی در یک ماه گذشته، تعداد ۱۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی به قید قرعه به شرکت‌کنندگان تقدیم خواهد شد. قرعه‌کشی بین شرکت‌کنندگان انجام شده است و اسامی این ۱۰ نفر در روزهای آتی از شبکه‌های تلویزیونی اعلام خواهد شد.

استقبال فراوان نوجوانان از اذان گویی

توسلی تصریح کرد: با توجه به شرایط تعطیلی اماکن مذهبی و زیارتی و همچنین تعطیلی مساجد در ایام شیوع ویروس کرونا، پیش‌بینی چنین استقبالی را از این پویش در ماه رمضان نداشتیم، اما برای جالب بود که کودکان و نوجوانان در هرجایی که باید رودربایستی را کنار می‌گذارند و موقع اذان در جایگاه‌های مختلف و مکان‌های متنوع به اذان گفتن و یادآوری نماز و یاد خدا می‌پرداختند.

مسئول اجرایی پویش همصدای آسمان مرکز ماوا در ادامه افزود: در مدت زمانی که مشغول اجرای این پویش بودیم، ویدئوهای خاصی ارسال شد که به محض انتشار آن‌ها در فضای مجازی با استقبال خیلی گسترده‌ای مواجه شد که یک نمونه آن پاکبان عزیزی بود که هنگام اذان صبح در خیابان به اذان گفتن پرداخت و همچنین ویدئوی ارسالی کودکی که به همراه مادرش در متروی تئاتر شهر در وقت اذان ظهر با صدای بسیار زیبا و دلنشین به گفتن اذان پرداخت.

وی با اشاره به ارسال ۳ هزار و ۷۸۰ ویدئو از اذان گفتن از سوی مخاطبان گفت: ما در قرعه‌کشی نهایی بین ویدئوهای ارسال شده، اصلاً داوری نکردیم و تمام عزیزانی را که برای ما ویدئو ارسال کرده بودند، در قرعه کشی شرکت دادیم و اسامی برندگان در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

اجرای مرحله دوم پویش هم‌صدای آسمانی

توسلی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به استقبال خوب نوجوانان از این طرح در نظر داریم، مرحله دوم پویش همصدای آسمان را با شرایط جدید آغاز کنیم که ان‌شاءلله اطلاع رسانی خواهد شد.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس