پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوشاب خراسان رضوی توزیع شد


پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوشاب خراسان رضوی توزیع شد

سبزوار- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خوشاب گفت: طی 6 مرحله رزمایش کمک مومنانه، پنج هزار و 12 بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار محمود حامد روز دوشنبه در آغاز مرحله ششم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان خوشاب افزود: این بسته‌های معیشتی با کمک خیران، بسیج سازندگی و سپاه پاسداران تامین و بین نیازمندان و آسیب دیدگان اجتماعی ناشی از بیماری کرونا توزیع شد.
وی ادامه داد: ارزش ریالی این بسته‌های معیشتی کمک مومنانه که تاکنون بین نیازمندان در شهرستان خوشاب توزیع شده افزون بر ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خوشاب گفت: همچنین در پویش "طرح هر محله یک قربانی" شهرستان خوشاب نیز گوشت قربانی ۶۰ گوسفند بین محرومان مناطق مختلف این شهرستان توزیع شده است.
سلطان آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲۲۲ هزار و ۶۶۹ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان ۱۰ هزار و ۵۰۸ تن را در کشورمان گرفته است. همچنین تاکنون ۱۸۳ هزار و ۳۱۰ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.

"پاندمی کرونا" تاکنون در سطح جهان ۱۰ میلیون و ۸۲ هزار و ۶۱۸ نفر را بیمار کرده و جان ۵۰۱ هزار و ۳۰۹ نفر را در ۲۳۰ کشور گرفته است و پنج میلیون و ۳۰۴ هزار و ۳۶۱ نفر از افراد مبتلا به کرونا در سطح جهان تاکنون درمان شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا