دزد جوان به خانه همسایه هم رحم نکرد +عکس


دزد جوان به خانه همسایه هم رحم نکرد +عکس

حوادث رکنا: مرد همسایه با اطلاع از نبود اهالی خانه همسایه وارد خانه شد و دست به سرقت زد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت ، گفت : هفتم اردیبهشت سال جاری پرونده ای با موضوع سرقت منزل به دادخواهی یکی از شهروندان در کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس تشکیل و با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: شاکی در اظهار داشت: 6 اردیبهشت ماه برای عیادت یکی از بستگانم منزل را ترک کردم و پس از بازگشت متوجه شدم سارق با تخریب قفل حیاط خلوت اموال منزلم را از قبیل: تلویزیون، لوازم آشپزی و .... به ارزش یک میلیارد ریال سرقت کرده است .

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت افزود: با شروع تحقیقات و بازدید از محل سرقت توسط کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه چهارم به دست آمد که سرقت توسط فردی آشنا و به احتمال زیاد از اعضای ساختمان انجام شده است که در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مشخص شد که سارق در روز سرقت در حیاط خلوت شاکی مشاهده شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارق در 17 خرداد ماه با هماهنگی های قضائی دستگیر شد، بیان داشت: جمشید پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم ارتکابی اعتراف و علت آن را مخارج زندگی اش اعلام کرده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه متهم اظهار داشت تعدادی از اموال مسروقه در مخفیگاهش پنهان کرده است، گفت : با هماهنگی های تعدادی از اموال کشف و به مال باخته مسترد شد.

به گفته سرهنگ نثاری متهم با دستور دادیار دادسرای ناحیه 15 تهران با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...