انهدام یک شرکت هرمی در مازندران


انهدام یک شرکت هرمی در مازندران

ساری - ایرنا - اداره کل اطلاعات استان مازندران از شناسایی و انهدام یک شرکت هرمی با نام یونیک فایننس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان مازندران، با سعی و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در یک اقدام اطلاعاتی لیدرهای اصلی شبکه هرمی یونیک فایننس (unique Finance) دستگیر شدند.

این شرکت کلاهبرداری که با دورنمای کاذب با عکس در کنار خودروهای گرانقیمت و لوکس و مناطق لاکچری، جهت اغفال مردم برای سرمایه گذاری با سودآوری کلان و همچنین با برگزاری جلسات متعدد و دیدار با تعداد زیادی از هموطنان در شهرهای همدان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی، کرج، اصفهان، شیراز، زنجان، گلستان و گیلان با هدف تبلیغ و جذب گسترده به بهانه سرمایه گذاری در شرکت های معروف دنیا مانند Apple، BmW و ... زیر شاخه های زیادی را بکارگیری کردند.

هدایت کنندگان این شبکه در کشورهای ترکیه و امارات متحده عربی (دبی)، موج داخلی را راهبری و خط مشی آنان را مشخص می‌نمودند.

برخی از لیدرهای آنان در شهرستان های تنکابن اقدام به شبکه سازی زنجیره انسانی کرده و با دریافت وجه از افراد به عنوان سرمایه گذار، مبالغ را به دلار تبدیل کرده و به خارج از کشور انتقال می دادند. تعداد افرادی که توسط این لیدر ها جذب شده اند بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ نفر در مازندران می باشند.

در این گزارش امده است افراد دستگیر شده در بازداشت به سر می برند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. در پایان بر لزوم دقت نظر مردم در مواجهه با شرکت های هرمی تاکید شده و التزام به مبانی قانونی کشور و مراجع مورد وثوق، مطمئن و متعهد برای سرمایه گذاری بهترین راه برای امنیت سرمایه شهروندان است و اعتماد به سایر راه ها همچون شرکت های هرمی، چیزی جز پشیمانی و هدر رفت سرمایه را به دنبال نخواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد