باغ‌ها و رستوران‌های حاشیه شهر اجازه برگزاری مراسم عروسی ندارند


باغ‌ها و رستوران‌های حاشیه شهر اجازه برگزاری مراسم عروسی ندارند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان اعلام کرد: باغ‌ها و رستوران‌های حاشیه شهر اجازه برگزاری مراسم عروسی ندارند.

حسین بشری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه‌ای که امروز صبح در راستای برخورد پلیس با برگزارکنندگان مراسم عروسی و عزا برگزار شد، تدابیری برای اماکن در نظر گرفته و مقرر شد باغ‌ها و رستوران‌های حاشیه شهر اجازه برگزاری مراسم عروسی را نداشته نباشند.

وی با بیان اینکه اگر پلیس از برگزاری مراسم عروسی در این اماکن مطلع شود قطعا با آن‌ها برخورد می‌کند، گفت: تالارها نیز با ظرفیت ۵۰ درصد مجاز به برگزاری مراسم هستند.

بشری تصریح کرد: اگر اتحادیه مربوطه و بازرسان اداره بهداشت اطلاع دهند که تالارها مراسم‌ها را با بیشتر از ظرفیت و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کنند اداره نظارت بر اماکن آن‌ را پلمب می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه برگزار نکردن مراسم عروسی در شرایط کنونی نیاز به فرهنگ‌سازی دارد و ‌مردم باید به عواقب خطرناک آن فکر کنند، مطرح کرد: مردم در قبال برگزاری مراسم‌ها مسئول هستند و اگر سلامت مهمانان به خطر بیفتد و مورد پیگیری واقع شود، باید پاسخگو باشند.

بشری ادامه داد: استان همدان در شرایط خاص و هشدار قرار دارد و نیاز است مردم در این مورد همکاری کنند و ما به عنوان نیروی انتظامی از همشهریان می‌خواهیم به خاطر سلامتی خود و هموطنان از برگزاری مراسم خودداری کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با تأکید بر اینکه سلامت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است، اظهار کرد: اگر برگزارکنندگان مراسم به توصیه های پلیس توجه نکنند، نیروی انتظامی با آن‌ها برخورد می‌کند و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی می‌شوند، همچنین از مردم می‌خواهیم در این راستا به ما کمک کنند و موارد را اطلاع دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز