دوره ترویج علوم انسانی در خراسان جنوبی به صورت مجازی برگزار می‌شود


دوره ترویج علوم انسانی در خراسان جنوبی به صورت مجازی برگزار می‌شود

بیرجند - ایرنا - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا دوره ترویج علوم انسانی دبیران استان با همت مرکز ترویج علوم انسانی کشور به صورت مجازی برگزار می‌شود.

رضا یکه خوانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره‌ها هر سال با هدف توانمندسازی دبیران آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی گفت: دبیران مربوط به دوره آموزش فلسفه از هشتم تا پانزدهم تیرماه جاری با تدریس دکتر شهرآیینی و دکتر طبّی ممتاز می‌توانند دوره مورد نظر را در سامانه مشاهده کنند و ۱۶ تیر آزمون به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: آموزش عروض و قافیه با محوریت عروض سماعی از ۱۰ تا ۱۷ تیر با تدریس دکتر پورعلیزاده قابل مشاهده در سایت خواهد بود و آزمون در تاریخ ۱۸ تیرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: دوره آموزش دین و زندگی از ۱۱ تا ۲۱ تیرماه جاری با تدریس دکتر شکرانی قابل مشاهده است و ۲۲ تیر آزمون آن برگزار خواهد شد.

وی گفت: آزمون‌ها در تاریخ ذکر شده و در بازه زمانی ساعت ۹ تا ۱۶ هر روز برگزار می‌شود.

یکه خوانی بیان کرد: دبیران دروس ذکر شده در متوسطه دوره دوم می‌توانند به لینک https://bit.ly/۲YxeUU۸ مراجعه و مطابق با راهنمای ثبت‌نام از دوره‌ها بهره‌ ببرند.

وی ادامه داد: در صورت نیاز شماره‌های پشتیبان‌های مرکز ترویج علوم انسانی در تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۳۰۴۱۸۱۴۶ و ۰۲۱۶۶۹۶۲۷۴۵ پاسخگو خواهند بود.

وی گفت: تنها برای همکارانی که در این دوره ثبت‌نام کردند و آزمون آنلاین را با موفقیت پشت سر گذاشتند، گواهی دوره صادر می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش