امام جمعه شهرکرد: سیره ائمه اطهار بهترین سبک زندگی و راه سعادت است


امام جمعه شهرکرد: سیره ائمه اطهار بهترین سبک زندگی و راه سعادت است

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، با اشاره به سیره عملی و علمی ائمه اطهار، گفت: این سبک زندگی، بهترین سبک زندگی و راه سعادت برای جامعه اسلامی است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار با خدام حرم رضوی افزود: استفاه از سبک زندگی ائمه اطهار در تمامی ابعاد سیاسی، اخلاقی و اجتماعی الگوی کامل برای سعادت و کمال است.

وی اظهار داشت: خداوند، پیامبران و ائمه اطهار را برای نجات انسان فرستاد تا با شاگردی در محضر ائمه اطهار، سبک و روش زندگی را خود تغییر دهیم و به تقرب به خدا، کمال و سعادت دست پیدا کنیم.

امام جمعه شهرکرد، با اشاره به اینکه راهی برای بشر و نجات انسان جز قانون و عدالت نیست ،افزود: امروز به خاطر دور ماندن و فراموش کردن الگوهای زندگی بزرگان و ائمه اطهار، مشکلات زیادی در جامعه به وجود آمده است، در حالی که دین خدا پیامبران، ائمه اطهار(ع) و شایستگان به عنوان الگوی برای جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: تمام معارف در مکتب ائمه اطهار و امامان وجود دارد و تمام راه‌های رسیدن به کمال در این مکتب‌ وجود داردکه باید در جامعه کنونی از این ثروت‌ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و وجود ممنوعیت عبور و مرور گفت: حضور خادمان امام راض(ع) دلتنگی مردم برای حرم رضوی را کاهش می‌دهد چرا که مردم لحظه شماری می‌کنند هر چه زودتر این مانع برطرف و مردم به زیارت حرم رضوی مشرف شوند.

نکونام افزود: دهه کرامت به عنوان یک فرصت برای تبیین زندگی و سیره ائمه اطهار است و باید برنامه‌های این دهه محتوای جهت‌دهنده از سبک زندگی امام هشتم(ع) و حضرت معصومه و ائمه اطهار و امام معصوم باشد.

به گزارش ایرنا، خدام حرم امام رضا (ع) در بدو ورود به استان چهارمحال ‌و بختیاری به مناسبت دهه کرامت با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا