گلکسی نوت 20 تاریخ عرضه گوشی های سامسونگ را تغییر می‌دهد


گلکسی نوت 20 تاریخ عرضه گوشی های سامسونگ را تغییر می‌دهد

ظاهراً رونمایی از گوشی گلکسی نوت 20، تاریخ عرضه گوشی های سامسونگ را نسبت به آنچه طی سالیان اخیر دیده بودیم، دستخوش تغییر می‌کند. از آنجا که سامسونگ در رویداد پیش روی خود قصد رونمایی و اعلام تاریخ عرضه گوشی گلکسی نوت 20 و رفقایش را دارد، این شرکت همچنین یک استراتژی جدید را برای... نوشته گلکسی نوت 20 تاریخ عرضه گوشی های سامسونگ را تغییر می‌دهد...

ظاهراً رونمایی از گوشی گلکسی نوت ۲۰، تاریخ عرضه گوشی های سامسونگ را نسبت به آنچه طی سالیان اخیر دیده بودیم، دستخوش تغییر می‌کند.

از آنجا که سامسونگ در رویداد پیش روی خود قصد رونمایی و اعلام تاریخ عرضه گوشی گلکسی نوت ۲۰ و رفقایش را دارد، این شرکت همچنین یک استراتژی جدید را برای ادامه راه خود آغاز خواهد کرد. گزارشی این هفته منتشر شد که نشان می‌دهد در رویداد آنپکد ۲۰۲۰ (برای رونمایی از نوت ۲۰، زد فلیپ ۵ جی و فولد ۲) نشانه‌ای برای تغییر تاریخ عرضه گوشی های سامسونگ وجود دارد. در واقع آن‌ها به جای معرفی دو پرچمدار در سال، می‌خواهند هر ۳ ماه از یک پرچمدار رونمایی کنند!

تصورش را کنید: شما به دنبال خرید یک گوشی اندرویدی جدید، یا به طور خاص یک گوشی جدید با برند سامسونگ هستید. شما این را نمی‌دانید که آیا سامسونگ محصولی در راه دارد، یا آنکه باید یک گوشی با برند ال جی بخرید. شاید هم بخواهید یک گوشی از برند وان پلاس را تست کنید. یا اصلا می‌خواهید جدیدترین و بهترین آیفون اپل را که به زودی عرضه می‌شود، تهیه کنید.

سامسونگ موبایلی دارد که چند هفته پیش عرضه شده و گوشی سایر افراد، حداقل شش ماه پیش معرفی شده است. شما جیب پر از پول دارید و جدیدترین و عالی‌ترین گوشی حال حاضر بازار مد نظر شما است. اما شما نمی‌توانید تصمیم بگیرید و به خودتان می‌گویید چند هفته بیشتر صبر می‌کنم تا یک محصول بهتر وارد بازار شود. همینطور هفته‌ها می‌گذرد و سامسونگ باز هم یک گوشی جدید معرفی می‌کند.

اگر گزارشی که سایت SamMobile منتشر کرده درست باشد، یکی از مدیران سامسونگ در دیدار با سهامداران این شرکت، استراتژی جدید سامسونگ را بازگو کرده است. یک افشاگر می‌گوید که سامسونگ تصمیم گرفته دو گوشی خانواده گلکسی نوت ۲۰ خودش را در ماه آگوست عرضه کند. این درحالیست که گلکسی فولد ۲ در ماه سپتابرم عرضه می‌شود و گلکسی S20 FE نیز در اکتبر به قفسه‌ی فروشگاه‌ها خواهد رسید. حال ما در اینجا نسخه ۵G گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ را هم داریم که تاریخ عرضه آن مشخص نیست.

رویداد بزرگ بعدی اپل نیز که در آن از خانواده آیفون رونمایی می‌کند در اویل سپتامبر برگزار می‌شود و گوشی‌های معرفی شده در آن، تا انتهای سپتابمر یا اوایل اکتبر به بازار ارسال می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!