تجلیل از 61 نفر از دختران مددجوی کمیته امداد منطقه یک یاسوج


تجلیل از 61 نفر از دختران مددجوی کمیته امداد منطقه یک یاسوج

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: به مناسبت دهه کرامت و روز دختر از 61 نفر از دختران تحت حمایت این اداره تجلیل شد.

"مصیب حیدری" در این مراسم گفت: به ۶ نفر از این دختران ۶ تخته فرش به ارزش ۱۲ میلیون تومان و ۵۵ نفر دیگر کارت هدیه جمعاً به ارزش دومیلیون و ۷۵۰ هزار تومان اهداء شد.
وی ضمن تقدیر و تشکر از خیران به‌خصوص خیران کاشانی و تهرانی که استان کهگیلویه و بویراحمد را در زمینه کمک به نیازمندان یاری می‌کنند، تصریح کرد: تعدادی از این خیران ۲۰ تخته فرش برای کمک به نیازمندان اهداء کرده‌اند که این نهاد با دقت و شناسایی نیازمندان واقعی نسبت به توزیع آن‌ها اقدام کرده است.
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج اظهار کرد: در سال گذشته نیز ۲۰ تخته فرش به‌عنوان هدیه به داماد، به پسران مددجوی در آستانه ازدواج اهداء شد.
حیدری تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت استان، از مددجویان تقاضا داریم که برای ثبت درخواست‌های خود به سامانه e.emdad.ir مراجعه کنند و افراد غیرمددجو نیز می‌توانند با شماره ۰۹۶۸۸۷ تماس بگیرند و پیام صوتی آن‌ها ضبط و به‌صورت مکتوب به مددکار مربوطه در استان‌ها ارجاع داده می‌شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، "نادیا صداقت" مدیرکل امور بانوان استانداری در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت، بیان کرد: بانوان باید با الگو قرار دادن حضرت فاطمه معصومه و الگوبرداری از ائمه معصومین (ع) کرامت و بزرگواری با عزت‌نفس و گذشت و اخلاق و رفتار آن‌ها را تبدیل به یک فرهنگ کنند و نماد زن مسلمان و الگویی برای تمامی جوامع اسلامی باشند.
گفتنی است؛ در هشتمین روز از دهه کرامت، مراسم نمادین تجلیل از ۶ نفر از دختران نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج به نمایندگی از ۶۱ نفر، به مناسبت روز دختر، با مشارکت مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری استان برگزار شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل