یکصد کشته درتازه ترین درگیری های افغانستان


یکصد کشته درتازه ترین درگیری های افغانستان

تازه‌ترین درگیری‌ها میان طالبان و ارتش افغانستان  صد کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت.

یکصد کشته درتازه ترین درگیری های افغانستانبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیماازکابل, تازه‌ترین درگیری‌ها میان طالبان و ارتش افغانستان صد کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت.
دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع افغانستان امروز اعلام کرد: ۳۲ نفر از طالبان در درگیری با نظامیان افغان در شهرستان «قرقین» از توابع استان جوجان کشته و ۲۵ نفر از آن‌ها زخمی شدند.
همچنین وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن ۲۱ نفر از طالبان در درگیری با نیرو‌های ارتش در شهرستان «موسی خیل» از توابع استان خوست خبر داد.
این درگیری‌ها زمانی آغاز شد که طالبان بر مواضع و پاسگاه‌های نظامیان افغان حمله کردند.
وزارت کشور افغانستان نیز امروز اعلام کرد: ۲۲ نفر از طالبان در درگیری با نظامیان افغان در استان‌های زابل، لوگر و غور کشته و پانزده نفر از آن‌ها زخمی شدند.
مقامات محلی استان پروان نیز از حمله سنگین طالبان به پاسگاه‌های نظامیان افغان در شهرستان «کوه صافی» استان پروان خبر دادند.
«هارون مبارز» فرمانده پلیس پروان گفت: بامداد امروز دویست عضو طالبان بر پاسگاه‌های نظامیان افغان در شهرستان کوه صافی حمله کردند و در درگیری با نظامیان افغان، هفده نفر از آن‌ها کشته شدند.
«نذیرنجم» سخنگوی استانداری بغلان نیز اعلام کرد: طالبان به پاسگاه‌های امنیتی در شهرستان «بغلان مرکزی» استان بغلان حمله کردند که براثر آن سه نظامی و پنج نفر از طالبان کشته شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !