عملکرد خوب در بوشهر حاصل تمرینات بدنسازی‌مان است / میرجوان: 50 متر استارت زدم تا گل بزنم


عملکرد خوب در بوشهر حاصل تمرینات بدنسازی‌مان است / میرجوان: 50 متر استارت زدم تا گل بزنم

مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید باوجود مشکلات مالی اما بازیکنان این تیم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

عماد میرجوان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی تیمش مقابل شاهین بوشهر عنوان کرد: ما بازی خیلی خوبی را در بوشهر انجام دادیم. شما دیدید تا زمانی که 11 نفره بودیم سوار بر بازی بودیم و توانستیم به گل هم برسیم. عملکرد مان خوب بود اما 10 نفره شدن کمی از قدرت ما کاست. با این وجود همه بچه ها زحمت کشیدند و توانستیم تا پایان 90 دقیقه با وجود یک یار کمتر بجنگیم. ما فقط چند ثانیه برای کسب 3 امتیاز کم آوردیم و این نشان از قدرت تیمی مان دارد.


وی ادامه داد: در آن شرایط آب و هوایی گرم بوشهر بازی کردن کار بسیار سختی بود. شرایط جوی بوشهر برای هر تیمی دشوار است اما ما 90 دقیقه جنگیدیم و فکر می‌کنم این مساله را مدیون تمرینات بدنسازی خوبی هستیم که کادرفنی برایمان در نظر گرفت. واقعا بدنسازی ما در چند هفته گذشته عالی بود و حالا نتیجه‌اش را در جریان مسابقات هم خواهیم دید.


مهاجم نفت درباره گلی که به شاهین بوشهر زد و چهار گله شد، تاکید کرد: این گل حاصل زحمات بچه ها بود که من آن را به ثمر رساندم. اما واقعا در صحنه گل خیلی تلاش کردم تا به توپ برسم. فکر کنم 50 متر استارت زدم تا توپ را بگیرم و وارد دروازه کنم. خوشحالم که برای تیمم مثمرثمر بودم و امیدوارم در آینده هم این موضوع ادامه پیدا کند.

عملکرد خوب در بوشهر حاصل تمرینات بدنسازی‌مان است / میرجوان: 50 متر استارت زدم تا گل بزنم


میرجوان با اشاره به مشکلات مالی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: ما دیگر درباره مشکلات مالی حرف زدیم که خودمان هم خسته شدیم. هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و مشکلات پابرجا است. خیلی ها می‌گویند اعضای تیم ما 60 درصد از قراردادهایشان را گرفتند؛ این درست اما باید به این موضوع توجه کنید که ما 5 ماه است هیچ دریافتی‌ای نداشتیم. از طرفی از نظر امکاناتی نیز شرایط خوبی نداریم و امیدوارم مسئولان کمک کنند تا مشکلات حل شود.


وی در پایان افزود: بازی بعدی مان با ماشین سازی در خانه است اما جای هواداران مان خالی می‌ماند. واقعا سخت است که بدون آنها به میدان برویم اما حالا که نیستند هر کاری خواهیم کرد تا سربلند باشند و دلشان شاد شود. شک نکنید با وجود همه مشکلات تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا بتوانیم مردم مسجدسلیمان را خوشحال کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟