مشارکت طلاب در برگزاری جشن‌های دهه کرامت/ راه‌اندازی کاروان شادی با هدف رونق نشاط معنوی


مشارکت طلاب در برگزاری جشن‌های دهه کرامت/ راه‌اندازی کاروان شادی با هدف رونق نشاط معنوی

حجت‌‌الاسلام والمسلمین بدری گفت: طلاب مدرسه علمیه امام القائم (عج) با تهیه و توزیع بسته های ارزاق میان خانواده های نیازمند دهه کرامت را گرامی می دارند و با راه اندازی کاروان شادی زمینه رونق نشاط معنوی و شادابی در جامعه را فراهم می آورند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمجتبی بدری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه دهه کرامت فرصت ترویج شادی مومنانه و نشاط معنوی در کشور است، اظهار کرد: مبلغان دینی و ذاکران اهل بیت (ع) بهترین افراد برای رونق جشن ها و برنامه های تبیینی دهه کرامت هستند بنابراین باید از این مناسبت مهم برای ترویج سیره رضوی استفاده کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم (عج) افزود: استادان و طلاب این مدرسه نیز در جلسات تبلیغی در مساجد، هیئت های مذهبی، مدارس و سایر مراکز بر اهمیت گرامی داشت دهه کرامت تاکید می کنند و همچنین از ظرفیت فضای مجازی نیز در این راستا استفاده می کنند.

وی بیان کرد: طلاب مدرسه علمیه امام القائم (عج) با تهیه و توزیع بسته های ارزاق میان خانواده های نیازمند دهه کرامت را گرامی می دارند و با راه اندازی کاروان شادی زمینه رونق نشاط معنوی و شادابی در جامعه را فراهم می آورند.

بدری گفت: معاونت فرهنگی مدرسه علمیه امام القائم (عج) به طلاب به ویژه ملبسین اعلام کرده که در کارهای تبلیغی و فرهنگی خود حتما موضوع دهه کرامت را مدنظر داشته باشند و تبیین سبک زندگی و سیره اهل بیت (ع) در راس برنامه های تبلیغی آنان باشد.

وی افزود: کاروان زیر سایه خورشید طی سالیان گذشته چند بار در مدرسه علمیه امام القائم (عج) حضور یافته بود که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش برگزاری بسیاری از برنامه های حضوری دهه کرامت، طلاب این مدرسه در سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) کاروان شادی راه خواهند انداخت.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم (عج) با اشاره به توجه ویژه به موضوع مقابله با ویروس کرونا و خدمات جهادگران حوزه سلامت در نام گذاری روزهای دهه کرامت امسال، گفت: دهه کرامت بهترین ظرفیت برای افزایش همدلی و همگرایی ملی برای ریشه کن کردن این ویروس منحوس و همچنین تجلیل از زحمات جهادگران در این مسیر است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...