از بهنام بانی بودن تا تبدیل شدن به آقای سبیل


برخی ویژگی ها هستند که هرگز نمی توان از آن ها دور شد و در هر صورت افراد را جذب می کنند. مواردی از قبیل شادی و عشق که همیشه در زندگی انسان ها و روز های زندگی این افراد در جریان می باشد.

از بهنام بانی بودن تا تبدیل شدن به آقای سبیل

سخت می شود در دنیایی به بزرگی موسیقی پیشرفت داشت. اهنگ جدید باب میل مخاطبانی که هنرمند را همراهی می کنند انتشار سختی خواهد داشت و اینکار مستلزم آگاه بودن از شرایط و محیط اجتماعی روز جامعه ای که در آن زندگی می کنید می باشد.

برخی ویژگی ها هستند که هرگز نمی توان از آن ها دور شد و در هر صورت افراد را جذب می کنند. مواردی از قبیل شادی و عشق که همیشه در زندگی انسان ها و روز های زندگی این افراد در جریان می باشد.

بیایید بهتر درک کنیم، یکی از بهترین خواننده های حال حاضر ایران که معمولا اهنگ های شاد و دلنشینی را تولید میکند بهنام بانی می باشد. بهنام بانی شخصی است که برای دیده شدن ساعت ها و روزها تلاش کرد و این کار تنها با پرورش استعداد تحقق یافت.

بهنام بانی بانی زاده 11 مهر 1366 در شهر دامغان از توابع استان سمنان می باشد. بهنام بانی در کودکی نیز رؤیای خوانندگی را در سر می پروراند. همین باعث شد تا در همان سنین صدای خود را برای اطرافیانش با قرائت قرآن به اشتراک بگذارد.

اما برای دیده شدن تنها خواندن کافی نبود بلکه باید خود را بهتر به شنونده و علاقه‌مندان به موزیک نشان دهد. همین مورد باعث شد تا بهنام بانی استرس و کم‌رویی را کنار گذاشته و در دانشگاه برخلاف رشته تحصیلی خود به سمت یک گروه موسیقی برود.

خواننده اصلی این گروه مهدی یغمایی نام داشت و نام این گروه موسیقی روژان بود. بعد از مدتی این فرصت برای بهنام بانی بوجود آمد که با کناره گیری مهدی یغمایی به خواننده اصلی گروه روژان تبدیل شد.

اما این هم کافی نبود و بهنام عزیز بعد از تلاش های فراوان توانست در سال 1392 اولین موزیک رسمی خود با ترانه سرای مریم اسدی و آهنگسازی و تنظیم کنندگی سید بهنام ابتهی روانه بازار کند. بیایید کمی بیشتر با اولین آهنگ بهنام بانی آشنا شویم.

لحظه به لحظه اهنگی برای دیده شدن بهنام بانی

این اهنگ که به مدت 3:44 می باشد ریتمیک و شاد بوده که شروع تقریبا خوبی دارد. معمولا این گونه اهنگ ها مخاطبان خاص خود را دارد چرا که از این گونه ریتم ها می توان در مراسم های مناسبتی به مانند عروسی و یا تولد استفاده و کرد لحظات خوبی را ساخت.

موزیک نیز به مانند یک داستان قرار است انسان را به تصور بکشاند. همین موضوع نیازمند یک شروع خوب و قابل فهم باشد. اهن لحظه به لحظه بهنام بانی از این جهت مخاطبان خاصی دارد که با یک شروع غیر منتظره بوده و سریعا ریتم شاد خود را اغاز می کند.

لحظه به لحظه بهنام بانی مفهومی بسیار عاشقانه را حمل می کند از این جهت جز آن دسته از موزیک های بسیار احساسی این خواننده بشمار می رود. اما این موزیک نتوانست بهنام را آنچنان که تصور می کرد به شهرت برساند.

بهنام هنرمند جوان بازهم تلاش خود را ادامه داد و دومین اهنگ را به نام ای کاش به انتشار رساند.

ای کاش گام دوم برای رسیدن به شهرت

ای کاش نیز به مانند لحظه به لحظه یکی از آهنگ های جدید بهنام بانی بشمار می رفت که ریتمی معمولی داشت. این موزیک دوستداشتنی با ترانه سرای پدیده نیشابوری، آهنگسازی فرید نظری و تنظیم راشا تقی پور وارد عرصه موسیقی ایران شد.

بهنام صدایی رسا و دلشنین داشت اما موزیک کاری معمولی به همین جهت کمتر کسی است که اکنون راجع به اهنگ ای کاش بهنام بانی اطلاع داشته باشد. این اهنگ در مدت 4:52 برای شنونده ها پخش شد و شروع بسیار زیبایی را نیز به همراه داشت.

ریتم آرام اهنگ ای کاش بهنام بانی باعث شده بود تا احساسات وی به خوبی انتقال یابد. این اهنگ با بیت بسیار عاشقانه « ستاره های آسمون جلوه ماه مهربون ،،، بازم داره چشمای ناز تو رو یادم میاره » اگر به مفهوم این شعر به خوبی دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که بهنام بانی سعی دارد تا با یک جمله عاشقانه شما را در فضایی احساسی وارد کند.

اما باز هم ای کاش موفقیت چندانی برای بهنام بانی نداشت. با انتشار چندین اهنگ دیگر تقریبا بهنام بانی شناخته شده بود و اکنون نیاز به یک بمب قوی برای بالا رفت از برج شهرت داشت. که این اتفاق در سال 1395 افتاد. جایی که بهنام بانی توانسته بود با یکی از تنظیم کننده ها و آهنگسازان قوی کشور به نام حامد برادران آشنا شود.

از بهنام بانی بودن تا تبدیل شدن به آقای سبیل

آشنایی با حامد برادران و شروع کارهای قوی

بهنام بانی در سال 1395 به همراه یکی از دوستان خود وارد استودیو حامد برادران شد. حامد برادران بعد از احوال پرسی و صحبت برای آشنایی بلافاصله با تمرین بهنام بانی ارتباط خوبی را از صدای او بدست اورد.

بهنام نیز از کاری که حامد در ان لحظه برای وی قرار داده بود بسیار لذت برده بود گرچه ان موزیک با صدای این خواننده منتشر نشد اما توانست پایه های اشنایی وی با حامد برادران را به خوبی فراهم کند.

حامد برادران در صحبت های خود می گوید که ابتدا با بهنام عزیز صحبت هایی را داشتیم تا بتوانم به کلی تمرکز را بر صدای او بگذارم. این اتفاق افتاد و بعد از گذشت مدتی بسیار کمی اهنگ علاقه خاص با این تیم قوی وارد بازار شد، شهرت بدست آمده بود و اکنون بهنام هواداران بسیاری را به چشم می دید.

انتشار علاقه خاص و تبدیل شدن به اقای سبیل

این اهنگ که با تهیه کنندگی حامد برادران و ترانه سرای عاطفه حبیبی شاعر وقت بهنام بانی منتشر شده بود به کلی استیج موسیقی را تکان داد و بهنام با طلوع خورشید فردای ان روز به یک خواننده محبوب و دوستداشتنی تبدیل شده بود.

و این موجب شد تا بهنام بانی کم کم در این زمینه پله های بیشتری صعود کند که اکنون می توانیم او را جز 10 خواننده برتر پاپ ایران بشناسیم. اهنگ جدید بهنام بانی به هر شکلی که باشد اکنون زیباست و دیگر کسی او را فراموش نمی کند. در این راستا اگر علاقه من به دانلود اهنگ جدید بهنام بانی هستید یکی از وب سایت های موزیک خوب ایران که در این زمینه فعالیت های مفیدی داشته است اکثر اهنگ های بهنام را برای شما شنونده های موزیک در این رسانه قرار داده است.

رسانه موزیکیشو از وب سایت های موزیک خوب ایران بمشار رفته که می توانید به مراجعه به این وب سایت اهنگ های مورد علاقه خود را بدست بیاورید.

امیدواریم با مطالعه مطالب فوق لذت برده باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...