تراشه‌های مدیاتک Helio G35 و Helio G25 برای گوشی‌های گیمینگ پایین‌رده معرفی شدند


تراشه‌های مدیاتک Helio G35 و Helio G25 برای گوشی‌های گیمینگ پایین‌رده معرفی شدند

تراشه‌های مدیاتک Helio G35 و Helio G25 برای استفاده در گوشی‌های گیمینگ پایین رده معرفی شدند. مشخصات فنی و امکانات تراشه‌های مدیاتک هلیو جی 35 و هلیو جی 25 را در ادامه ببینید. این روزها هر کسی که یک گوشی هوشمند دارد، فرقی نمی‌کند بازی Candy Crysh باشد یا Disney Emoji Blitz، حداقل یک بازی... نوشته تراشه‌های مدیاتک Helio G35 و Helio G25 برای...

تراشه‌های مدیاتک Helio G35 و Helio G25 برای استفاده در گوشی‌های گیمینگ پایین رده معرفی شدند. مشخصات فنی و امکانات تراشه‌های مدیاتک هلیو جی ۳۵ و هلیو جی ۲۵ را در ادامه ببینید.

این روزها هر کسی که یک گوشی هوشمند دارد، فرقی نمی‌کند بازی Candy Crysh باشد یا Disney Emoji Blitz، حداقل یک بازی موبایل را تجربه کرده است. با این حال اکثر گوشی‌هایی که مخصوص بازی‌ها عرضه می‌شوند، گران قیمت بوده، گیمرهای حرفه‌ای را هدف می‌گیرند و به مشخصات فنی کاملاً بالارده‌ای مجهز هستند. بنابراین پیدا کردن چنین گوشی گیمینگی با قیمت ارزان، مثل طلا با ارزش است. با رونمایی از تراشه‌های مدیاتک Helio G35 و Helio G25 ، کمپانی مدیاتک متعهد شده است که جای خالی گوشی‌های ارزان قیمت در بازار گیمینگ را پر کند.

تراشه‌های مدیاتک Helio G35 و Helio G25 برای گوشی‌های گیمینگ پایین‌رده معرفی شدند

تراشه‌های مدیاتک Helio G35 و Helio G25 برای گوشی‌های گیمینگ پایین‌رده معرفی شدند

مدیاتک Helio G35

با این مقدمه، دیگر تعجب برانگیز نیست که این تراشه‌ها دارای قدرت خیلی چشمگیری نباشند. هر دو آن‌ها دارای هشت هسته هستند، اما هر هشت هسته از نوع Cortex-A53 با قدرت «کارآمد» است. این دو چیپست حداکثر ۶ گیگابایت رم از نوع LPDDR3 یا LPDDR4X را پوشش می‌دهند و اجازه می‌دهند گوشی از فناوری ذخیره‌سازی eMMC 5.1 استفاده کند. در این بین مدل مدیاتک Helio G35 کمی قدرتمندتر از دیگری است. حداکثر سرعت کلاک آن ۲.۳ گیگاهرتز بوده و می‌تواند از نمایشگری با رزولوشن حداکثری ۲۴۰۰×۱۰۸۰‌ پیکسل (فول‌اچ‌دی پلاس) پشتیبانی کند. برای دوربین‌ها نیز آن فقط قادر به پشتیبانی از یک سنسور ۲۵ مگاپیکسلی یا دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی است.

مدیاتک Helio G25

در سمتی دیگر، هر هشت هسته‌ی مدل ارزان قیمت‌تر مدیاتک Helio G25 در فرکانس ۲.۰ گیگاهرتزی فعالیت می‌کنند. حداکثر خروجی نمایشگر آن ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل (اچ‌دی پلاس) است و می‌تواند فقط از یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی یا دو دوربین ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی در کنار هم پشتیبانی کند. ضمناً هر دو تراشه، فاقد پشتیبانی از فناوری ۵G هستند.

البته مدیاتک کاری با اعداد و ارقام ندارد، این کمپانی از فناوری HyperEngine Game (که در سایر تراشه‌های بالارده‌تر مدیاتک استفاده شده)، در تراشه‌های گیمینگ پایین‌رده خودش استفاده کرده است که می‌تواند مدیریت هوشمند منابع در هنگام اجرای بازی‌ها را به همراه داشته باشد. مدیاتک می‌گوید برخی از شرکت‌های مطرح تولیدکننده موبایل از ماه‌های پیش رو استفاده از دو تراشه گیمینگ هلیو جی ۳۵ و هلیو جی ۲۵ را آغاز خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی