پیست اتومبیلرانی در شهرکرد احداث می‌شود


پیست اتومبیلرانی در شهرکرد احداث می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برآورد اولیه برای احداث پیست اتومبیلرانی در شهرکرد حدود 5 میلیارد تومان تخمین زده شده است، گفت: نامه‌نگاری‌های اولیه برای تخصیص بودجه انجام شده است.

به گزارش ایسنا، با گرم شدن هوا شاهد افزایش بی‌هدف تردد خودروها در خیابان‌های شهر شهرکرد هستیم، جوانانی که با دستکاری خودروهای خود به اصطلاح آن را اسپرت کرده‌ و در موقع حرکت صداهای ناهنجاری را نیز تولید و آرامش ساکنان محلات مختلف شهر را بر هم می‌زنند.

دور دورهای شبانه و ویراژ خودروها در خیابان‌ها علاوه بر برهم زدن آرامش مردم در مواقع استراحت می‌تواند خطرات جانی و مالی را نیز برای افراد و سایرین نیز ایجاد کند، برخی جوانان به علت نداشتن اوقات فراغت و نداشتن مکانی برای تخلیه هیجانات، بیش‌تر وقت خود را در خیابان‌ها سپری می‌کنند و به نوعی این خیابان‌گردی به عادت و تفریح برای آن‌ها تبدیل شده است.

این موضوع دغدغه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد نیز در یکی از جلسات ستاد مبارزه با موادمخدر بود و تأکید ویژه‌ای بر احداث پیست اتومبیل‌رانی در شهر شهرکرد برای پر کردن اوقات فراغت و مکانی برای تخلیه هیجانات در پی داشت.

عبدالرضا علیمحمدی اظهار کرده بود که پر کردن اوقات فراغت جوانان در بحث پیشگری از مواد مخدر بسیار تأثیرگذار است، هزینه ایجاد مکان‌هایی مانند پیست اتومبیل‌رانی برای تخلیه هیجانات جوانان در مقابل هزینه‌های مبارزه و درمان اعتیاد ناچیز است.

خبرنگار ایسنا این موضوع را از مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری جویا شد.

حمید کریمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: احداث پیست اتومبیلرانی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری است و پیگیری‌ها برای احداث این پیست در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برآورد اولیه برای احداث پیست اتومبیلرانی در شهرکرد حدود ۵ میلیارد تومان تخمین زده شده است، گفت: نامه‌نگاری‌های اولیه برای تخصیص بودجه انجام شده است.

وی افزود: مکان در نظر گرفته شده برای احداث پیست اتومبیلرانی در مجموعه المپیک واقع در غرب شهرکرد در جوار پیست موتورسواری است و مجری اجرای این پروژه اداره‌کل راه و شهرسازی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق