آموزش پاسخ‌گویی به شبهات جوانان ویژه طلاب فارس


آموزش پاسخ‌گویی به شبهات جوانان ویژه طلاب فارس

دوره تربیت مربی عقاید اسلامی با عنوان «برهان» ویژه پاسخ‌گویی به شبهات جوانان برای طلاب حوزه‌های علمیه استان فارس برگزار می‌شود.

آموزش پاسخ‌گویی به شبهات جوانان ویژه طلاب فارس

به گزارش ایکنا از فارس، با توجه به تأکیدات و سفارشت مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به عقاید اسلامی و اهمیت رفع شبهات جوانان، دوره تربیت مربی عقاید اسلامی با عنوان «برهان» ویژه پاسخ‌گویی به شبهات جوانان برای طلاب حوزه‌های علمیه استان فارس برگزار می‌شود.

این دوره به دلیل شیوع کرونا و به‌منظور حفظ سلامت طلاب حوزه‌های علمیه در بستر فضای مجازی اجرا خواهد شد که علاقه‌مندان تا 20 تیرماه مهلت ثبت‌نام در این دوره را دارند.

دوره آموزشی مذکور ویژه طلاب بانو و آقا حوزه‌های علمیه فارس و به‌همت مدیریت حوزه‌های علمیه استان، حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به آدرس shahecheragh.ir/borhan مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به شماره 32131320 و 32131294 تماس حاصل کنند.

همچنین علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این دوره مجازی می‌توانند به آدرس کانال این دوره در نرم‌افزار ایتا به آدرس https://eitaa.com/joinchat مراجعه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان