ابراز نگرانی دموکرات‌ها از طرح پیشنهادی ایوانکا ترامپ


ابراز نگرانی دموکرات‌ها از طرح پیشنهادی ایوانکا ترامپ

دموکرات‌های کاخ سفید با بیان آنکه رفتار رئیس جمهور آمریکا تاکنون مخالف حقوق زنان بوده است، از طرح جدید پیشنهادی دخترش برای حقوق زنان ابراز نگرانی کرده‌اند.

ابراز نگرانی دموکرات‌ها از طرح پیشنهادی ایوانکا ترامپ

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سی‌ان‌ان، دموکرات‌های کاخ سفید از آنکه دولت ترامپ پیش از کنگره درباره طرح ابتکاری و پیشنهادی جدید ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا، برای کاهش درگیری‌های جهانی و حقوق زنان شهادت ندهد، ابراز نگرانی کرده‌اند.

این نگرانی دموکرات‌ها درباره طرحی است که به تازگی ارائه شده و مدعی ارتقاء سیاست‌های دولت ترامپ درباره برخی حقوق زنان است. دموکرات‌ها معتقدند این طرح برعکس ادعای خود، زنان، صلح و امنیت را زیر سوال می‌برد.

همچنین آن‌ها در صحبت‌های خود از مدیریت دونالد ترامپ در دوره همه‌گیری ویروس کرونا نیز ابراز نارضایتی کرده‌اند.

پیش از این «نمایندگی ایالات متحده آمریکا برای توسعه بین‌المللی» و «وزارت امنیت میهن» این کشور در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد) از این طرح که گفته می‌شود به موجب آن زنان مسئولیت‌های بیشتری در کار‌های دولتی خواهند داشت، پرده‌برداری کردند.

در این طرح ادعا می‌شود قدرتمندی زنان صلح و آرامش جهانی را به ارمغان خواهد آورد.

اما زمانی که هفته گذشته نمایندگان نیویورک و ماساچوست آمریکا درباره این طرح توضیحاتی خواستند، دولت ترامپ طفره رفته و گفت مقامات بالاتری باید شهادت دهند.

دیگر وزارتخانه‌های آمریکا، از جمله وزارت امنیت میهن این کشور، نیز هیچ پاسخی به سوالات مختلف درباره این طرح و چگونگی آن نداده‌ و از آن طفره رفته‌اند.

دموکرات‌ها معتقدند تاکنون ترامپ و دولت او سیاست‌هایی اتخاذ کرده‌اند که کاملا با این طرح در منافات بوده و حقوق زنان را پایمال کرده است. همچنین ترامپ بار‌ها به زنان مختلف در مناصب دولتی توهین کرده که قابل چشم‌پوشی نیست.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب