دستگیری قاتل 33 ساله کمتر از 2 ساعت در رشت


دستگیری قاتل 33 ساله کمتر از 2 ساعت در رشت

رشت - ایرنا- رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل درگیری خیابان سعدی شهر رشت در کمتر از 2 ساعت خبر داد.

به گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومی نیروی انتظامی گیلان سرهنگ رحیم شعبانی اظهار کرد: بنابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری منجر به جرح در خیابان سعدی رشت، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور پلیس در محل اعلام شده و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، فردی حدود ۴۰ ساله به دلیل اصابت چاقو از نواحی مختلف بدن مجروح که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع شناسایی ضارب در دستور کار پلیس قرار گرفت و سرانجام پس از تحقیقات صورت گرفته و اشراف اطلاعاتی متهم ظرف کمتر از ۲ ساعت شناسایی و در یکی از میادین شهر رشت دستگیر شد.
سرهنگ شعبانی با بیان اینکه فرد مجروح روز بعد حادثه به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد اظهار داشت: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و علت و انگیزه خود از ارتکاب قتل را اختلافات دیرینه با مقتول اعلام کرد.
وی گفت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با تاکید بر عزم جدی نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش و برهم‌‎زنندگان نظم و امنیت جامعه خاطرنشان کرد: ماموران پلیس برای برقراری امنیت و آسایش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

مقتول بابک پارسا قهرمان پاورلیفتینگ بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج